کاهش وزن جنجالی دختر ابراهیم تاتلیسس ! / او معتاد شده است ؟!

ابراهیم تاتلیسس / ابراهیم تاتلیسس خواننده / دختر ابراهیم تاتلیسس / بیوگرافی ابراهیم تاتلیسس / عکس های ابراهیم تاتلیسس

دیلان چیتاک تاتلیسس دختر ابراهیم تاتلیسس که همیشه با آهنگ هایش مورد بحث قرار می‌گیرد، به تعطیلات تابستانی خود پایان داده و به استانبول بازگشت.

در این مدت دیلان چیتاک از خود غافل نبوده و وزن کم کرد تا جاییکه برخی عنوان داشته اند او معتاد شده است اما خودش رژیم غذایی را علت لاغری اش عنوان داشته است.

 دیلان چیتاک که به نظر می رسد وزن زیادی نسبت به گذشته از دست داده، در نیشانتاشی یا خبرنگاران رو به رو شد.

این خواننده که با سگش قدم می زد با خبرنگاران صحبت کرد.

ابراهیم تاتلیسس و دخترش

معلوم شد که تاتلیسس لاغری خود را مدیون پیاده روی و ورزش زیاد است.

این خواننده در ماه های گذشته در واکنش به انتقاداتی در مورد اضافه وزنش گفت: «باشه من 25 کیلو نیستم ولی خیلی خیلی ممنون که باعث شدید از 64 کیلو وزنم به 67282 کیلو به نظر برسد.

ابراهیم تاتلیسس نوه دار می‌شود!

خنده دار نیست، غم انگیز است. خیلی ناراحتم… خیلی ناراحتم که شاهد این هستم که در کشورم این همه انسان نادان وجود دارد.

کتاب بخوانید، نقاشی بکشید، پیش روانشناس بروید، مستند تماشا کنید، به حیوانات عشق بورزید، دوچرخه سواری کنید، پیاده روی کنید و در جایی که هستید متوقف نشوید!»

بیوگرافی ابراهیم تاتلیس

ابراهیم تاتلیس (İbrahim Tatlıses) خواننده ، بازیگر و تاجر ترکیه ای است که از دهه 1970 میلادی فعالیت هنری اش را آغاز کرد. او در اول ژانویه ۱۹۵۲ در شانلی اورفه در جنوب شرقی ترکیه به دنیا آمد. ابراهیم به موسیقی سنتی ترکیه می پردازد و بازیگر سابق سینما و تلویزیون ترکیه است. ابراهیم تاتلیس موفق شد به یکی از محبوب‌ترین چهره‌های موسیقی سبک آرابسک تبدیل شود. او در سال های دهه 90 به کار سرمایه گذاری و تجارت نیز پرداخت و بعدها به عنوان سناریست ، کارگردان و تولید کننده نیز در عرصه سینما فعالیت کرد. این خواننده مشهور ترک دارای هتل، رستوران، شرکت توریستی، مغازه های لباس و شرکت فیلمسازی نیز است. ثروت ابراهیم تاتلیس حدود 64 میلیون دلار تخمین زده می شود. او در یکی از مصاحبه هایش اعلام کرد که می خواهد در ترکیه یک بیمارستان مخصوص بیماران فلج تاسیس کند.

ابراهیم تاتلیس

زندگی شخصی ابراهیم تاتلیس

ابراهیم تاتلیس از نژاد کرد-عرب بوده و زبان مادری او کردی است. پدر ابراهیم تاتلیس از عرب‌های ترکیه و مادرش از کردهای ترکیه بود. این خواننده مشهور ترک بزرگترین فرزند در بین 7 فرزند خانواده است. کودکی تاتلیس با زندانی بودن پدرش و با فقر و بدبختی گذشت. او  تا 10 سالگی به همراه 7 برادرش در یک خانه کوچک زندگی می کرد. دوران کودکی تاتلیس این خواننده ثروتمند امروزی با کارهای متفرقه ای مانند فروش آب و کارگری ساختمان گذشت. خانواده تاتلیس به حدی فقیر بود که او اولین کفش تازه را در 8 سالگی و اولین شلوار نو را در 10 سالگی پوشید.

ابراهیم تاتلیس برای نخستین بار با عدالت دوراک ازدواج کرد. او با اولین همسرش در شهر زادگاهش ازدواج کرد که حاصل آن 3 فرزند یک پسر به نام احمد تاتلی و 2 دختر به نام‌های گولشن و گولدن بود اما در سال 1979 با همبازی‌اش در فیلم Kara yazma به نام پریهان ساواش رابطه‌ای را آغاز کرد که به ازدواج دوباره او ختم شد. ابراهیم از همسر دومش صاحب یک فرزند دختر به نام ملک زبیده شده است اما این ازدواج هم دوام نداشت و این زوج هنری پس از 4 سال از هم جدا شدند. پس از آن ابراهیم با دریا تونا همبازی‌اش در فیلم “گناه” آشنا شد و در سال 1983 باهم ازدواج کردند که یک فرزند پسر به نام ابراهیم ایدو تاتلیسس حاصل ازدواج سوم خواننده بنام ترک بود اما ماجرای ازدواج های ابراهیم تاتلیس تمام نشده است و او در سال 2011 با عایشه‌گل ییلدیز ازدواج کرد که حاصل آن فرزندی به اسم الیف آدا است. این زوج در سال 2013 میلادی از هم طلاق گرفتند. او در سال 2021 در برنامه ای به نام ایبو شو خبر ازدواجش با گلچین کاراکایا را اعلام کرد. این خواننده ترک پدربزرگ شده است که عکس نوه اش را در ادامه می بینید.

نوه تاتلیس

تاتلیس

تحصیلات ابراهیم تاتلیس

ابراهیم تاتلیس پدرش را در کودکی از دست داد و هرگز به مدرسه نرفت، به همین دلیل تا بزرگسالی خواندن و نوشتن را بلد نبود اما از مهارت های زبانی او نباید بگذریم و تاتلیسس علاوه بر زبان ترکی به زبان‌های عربی و کردی هم تسلط کامل دارد.

تاتلیس

فعالیت های سیاسی ابراهیم تاتلیس

کرد بودن ابراهیم تاتلیس، خواننده ترک بارها برای او دردسرساز شد؛ دولت ترکیه در دهه 1980 میلادی استفاده از زبان کردی را ممنوع اعلام کرد اما ابراهیم در کنسرت کریستمس 1986 خود که در سوئد برگزار شد چند ترانه را به زبان کردی با محتوای جدایی طلبانه اجرا کرد؛ پس از آن کار او به دادگاه کشیده شد. البته او در دادگاه سال 1987 ابراز پشیمانی کرد و تبرئه شد. پس از این اتفاق تاجری به نام مهمت ییلماز در سال 1988 از تاتلیس خواست که در یک جشنواره فرهنگی به زبان کردی اجرا کند اما او این پیشنهاد را رد کرد و گفت: من یک کرد هستم اما قوانین مرا از خواندن به زبان کردی منع می‌کند. همین اظهار نظر خواننده معروف ترکیه ای به احضار او به دادگاه در 19 سپتامبر 1988 منجر شد.

یک دهه بعد از این اتفاقات دادگاهی شدن ابراهیم تاتلیس در سال 1998 درگیری‌هایی در کردستان ترکیه رخ داد که ابراهیم تاتلیس به عنوان واسطه بین حکومت ترکیه و حزب کارگری کردستان PKK انتخاب شد. او آلبومی را هم با عبدالله علیجانی اردشیر، نوازنده کرد ایرانی ضبط کرد. در سال 2018 تاتلیس از عملیات نظامی ترکیه در عفرین در مقابل یگان‌های مدافع خلق حمایت رسمی اش را اعلام کرد.

کدخبر: 931665 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟