فیلم افشای چگونگی فرار گلشیفته فراهانی از ایران / تا آخرین لحظه مطمئن نبودم !

گلشیفته فراهانی/ گلشیفته فراهانی بازیگر / بیوگرافی گلشیفته فراهانی / عکس گلشیفته فراهانی / همسر گلشیفته فراهانی

گلشیفته فراهانی در برنامه چندشنبه با سینا با اجرای سینا ولی الله حضور داشت. ویدیویی از شکسته شدن سکوت گلشیفته فراهانی که بخشی از برنامه است جلب توجه کرد.ویدیویی از حرف های جنجالی گلشیفته فراهانی در رسانه‌ها پخش شده است. گویا این ویدیو در رابطه با پشت پرده مهاجرت گلشیفته فراهانی بوده و پس از منتشر شدن آن حواشی بسیاری را برای خودش ایجاد کرده است.

بیوگرافی گلشیفته فراهانی

گلشیفته فراهانی در تاریخ 19 تیر 1362 در تهران متولد شد. او یک بازیگر معروف و مشهور ایرانی است که بعد از مواجهه با مشکلات در زمینه بازیگری در ایران، به دلیل بازی در یک فیلم هالیوودی، به ایالات متحده مهاجرت کرده و در آنجا به بازیگری ادامه داد.

پدر گلشیفته فراهانی به نام بهزاد فراهانی و مادرش فهیمه رحیمی نیا هر دو بازیگران معروف ایرانی هستند. خواهر بزرگتر او به نام شقایق فراهانی نیز در حوزه بازیگری فعالیت می‌کند و برادرش به نام آذررخش موسیقیدان و نقاش است. در زمان تولد گلشیفته، نامی که والدین برای او انتخاب کرده بودند “گلشیفته” بود، اما ثبت احوال این نام را تأیید نکرد و در شناسنامه او نام “رهاورد” ثبت شد.

گلشیفته فراهانی در سال 1382 با امین محمد مهدوی آشنا شد که در فیلم “بابا عزیز” به عنوان یکی از عوامل فیلم و همچنین مترجم حضور داشت. آنها با هم ازدواج کردند و زندگی مشترکی را آغاز کردند. اما این زندگی مشترک تنها 9 سال ادامه داشت و در سال 1391 آنها جدا شدند. سپس در سال 1393، گلشیفته با کریستوس دورژه واکر، یک روانشناس ایتالیایی، ازدواج کرد. اما این ازدواج نیز در سال 1396 به پایان رسید.

وی در سال 1376 با بازی در فیلم “درخت گلابی” به فعالیت هنری خود پا گذاشت و با بازی در این فیلم، به شدت درخشید و جایزه سیمرغ بهترین بازیگر نقش اول در جشنواره فیلم فجر را دریافت کرد.

اخیرا در افتتاحیه نمایشگاه هنر مدرن و معاصر پاریس، ویشکا آسایش و گلشیفته فراهانی حضور یافتند. این نمایشگاه که از فردا آغاز می‌شود، آثار هنرمندان خاورمیانه و شمال آفریقا را به نمایش می‌گذارد. علاوه بر آن، علیرضا شجاعیان نیز به عنوان یک نقاش و هنرمند تجسمی با چند اثر در این نمایشگاه حضور دارد.

گلشیفته برای اولین بار از جانب ژان موندینو(Jean-Baptiste Mondino) کارگردان و عکاس معروف فرانسوی مورد استقبال قرار گرفت و مقابل دوربین وی رفت تا در مجله مد فرانسوی به نام مادام فیگارو مورد توجه جهانیان قرار گیرد. وی بعد از این پیشنهاد توانست در چشم آژانس های مختلف مدلینگ قرار گیرد و از آنها پیشنهاداتی به وی شد. پائولو راورسی(Paolo Roversi) از عکاسان مشهور ایتالیایی مد نیز برای هفدهمین شماره مجله هنری اگوئیست از گلشیفته فراهانی عکاسی کرد.

گلشیفته فراهانی از چهره هایی بود که در هفته مد پاریس بعنوان مدل برند شنل(Chanel) ظاهر شد. گلشیفته فراهانی با پوشیدن لباس های قدیمی برند شنل بعنوان یکی از مدل های شنل دیده شد.

گلشیفته فراهانی

گلشیفته فراهانی

کدخبر: 931406 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟