منوچهر هادی سکوتش را شکست / استوری همسر یکتا ناصر برای دخترش همه چیز را رو کرد

منوچهر هادی / منوچهر هادی کارگردان / عکس منوچهر هادی / بیوگرافی منوچهر هادی/ همسر منوچهر هادی 

منوچهر هادی کارگردان و فیلم‌نامه‌نویس سینما و تلویزیون ایرانی است. از کارهای شاخص وی می‌توان مجموعه‌های تلویزیونی عاشقانه و دلدادگان، خداحافظ بچه را نام برد. وی همچنین با ساخت فیلم‌فارسی‌های رحمان ۱۴۰۰، آینه بغل، و من سالوادور نیستم که در گیشه موفق بودند یکی از کارگردانان پول‌ساز بشمار می‌رود.

منوچهر هادی کارگردان سریال دل برای دخترش سوفیا نوشت : دیگه دخترم خانوم شده. لباس فرم مدرسه شو گرفتم . بردمش تو کلاسش. حس زیبا و غریبی بود. انگار همین دیروز بود چهل و اندی سال پیش که مادر عزیزتر از جانم منو برد مدرسه نصف بچه ها گریه میکردن. منم از ترس فضا و محیط جدید گریه میکردم. مادرم تو حیاط مدرسه بود و از پشت پنجره دلگرمم می‌کرد. برای گوشگله پیدر و همه دختر خانومایی که امسال میرن مدرسه بهترینها رو میخوام. دخترم موفق باشی بدون که پدر و مادرت مثل کوه پشت و پناهتن.

سوفیا هادی

طلاق یکتا ناصر و منوچهر هادی

یکتا ناصر بازیگر جوان و همسر منوچهر هادی کارگردان معروف است.حاصل ازدواج یکتا ناصر و همسرش دخترش بنام سوفیاست.سوفیا متولد آذر 1395 است، یکتا ناصر عکسی از خودش در غروب آفتاب در کنار دریا منتشر کرده که شایعه مهاجرت او را در فضای مجازی براه انداخته است اخیرا خبر جدایی یکتا ناصر در بین کاربران فضای مجازی منتشر شد که این خبر از طرف یکتا ناصر و همسرش تایید یا تکذیب نشد.

کدخبر: 930926 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟