فیلم از تمرینات خوانندگی گوگوش بعد از خداحافظی اش/ راهکار جدید خانم خواننده برای تلکه کردن مردم!

گوگوش / گوگوش خواننده / بیوگرافی گوگوش / عکس گوگوش / همسر گوگوش

گوگوش اعلام کرده است که تور کنسرت‌های پیش رو آخرین تورش خواهد بود و در واقع تور خداحافظی‌ است، او پاییز امسال برای آخرین اجرایش در استکهلم به روی صحنه خواهد رفت.

یکی از روزنامه ها درباره خداحافظی او نوشته است که فائقه آتشین، خواننده زن معروف به گوگوش با تبلیغات وسیعی قصد برگزاری کنسرتی به عنوان کنسرت خداحافظی از خوانندگی دارد. او که 73 ساله است و مطابق اخبار احتمالا به بیماری پارکینسون هم مبتلا شده و احتمالا این خداحافظی بی ارتباطی با بیماری او نباشد، بیماری ای که راه در آمد زایی را مسدود می کند.

خانم گوگوش ظرف یک سال اخیر یک بار دیگر هم با تبلیغ و فروش عطری با نام تجاری مشابه از سوی طیفی از اپوزوسیون به خون شویی و کاسبی متهم شده بود.

گوگوش

 فائقه آتشین در 1329 در شهر تهران و محله سرچشمه به دنیا آمد. در شناسنامه او تارخ 18 بهمن سال 1329 ثبت شده اما خود او بر اساس حرف مادرش تاریخ تولدش را 15 اردیبهشت همان سال میداند. تصویری که میبینید مربوط به گوگوش و پسرش کامبیز است که در زمستان سال 1350 در رُم گرفته شده است.

خداحافظی گوگوش

پیشتر گوگوش اعلام کرد که تور کنسرت‌های پیش رو آخرین تورش خواهد بودو در واقع تور خداحافظی‌ است، او پاییز امسال برای آخرین اجرایش در استکهلم به روی صحنه خواهد رفت، واکنش نشریات سوئدی را ببینید.

خداحافظی گوگوش تیتر یک نشریات اروپایی شد

خداحافظی گوگوش تیتر یک نشریات اروپایی شد

کدخبر: 930687 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟