زیبایی خیره‌کننده سلنا گومز در عکس جدیدش

سلنا گومز / سلنا گومز بازیگر/ بیوگرافی سلنا گومز / همسر سلنا گومز/ عکس سلنا گومز

سلنا ماری گومز (زادهٔ ۲۲ ژوئیه ۱۹۹۲) خواننده، بازیگر و تهیه‌کنندهٔ آمریکایی است. او کار بازیگری خود را در مجموعهٔ تلویزیونی کودکانه بارنی و دوستان (۲۰۰۲–۲۰۰۴) آغاز کرد. گومز در دوران نوجوانی برای بازی در نقش الکس روسو در مجموعهٔ تلویزیونی جادوگران محله ویورلی (۲۰۰۷–۲۰۱۲) از شبکهٔ دیزنی به شهرت رسید.

سلنا گومز

رابطه جدید سلنا گومز فاش شد

گفته می‌شود که سلنا گومز با درو تاگارت، ستاره گروه The Chainsmokers، با هم وقت می گذرانند و ظاهراً ترسی از نشان دادن رابطه خود ندارند.

یک منبع مطلع، ادعا می کند که آنها در مراحل اولیه رابطه عاشقانه خود هستند و می گوید که بسیار عادی پیش می روند. با این حال، از سینما رفتن و بولینگ با هم لذت می برند تا با یکدیگر بیشتر آشنا شوند.

The Chainsmokers، گروه دی‌جی دونفره آمریکایی است که اعضای آن اندرو تاگارت و الکساندر پال هستند که نام هنریشان به اختصار اسامی کوچکشان، درو تاگارت و الکس پال است. این دو در سال ۲۰۱۴ با تک‌آهنگ «#سلفی» به موفقیتی جهانی دست پیدا کردند.

آهنگی که در ۱۰۰ آهنگ داغ بیلبورد رتبه ۱۶ و در جدول تک‌آهنگ‌های بریتانیا رتبه ۱۱ را بدست آورد.این خبر پس از آن منتشر شد که سلنا در پاسخ به افرادی که پس از حضور او بر فرش قرمز جوایز گلدن گلوب امسال، سعی داشتند او را به خاطر اضافه وزنش شرمنده کنند، اعتراف کرد که در حال حاضر چاق شده است.

او برای سریال «فقط قتل‌های داخل ساختمان» نامزد دریافت جایزه بهترین بازیگر زن تلویزیونی سریال موزیکال-کمدی شده بود، اما در نهایت کوئینتا برانسون، برنده این جایزه شد.

کدخبر: 930617 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟