فیلم فرزند یکتا ناصر و منوچهر هادی که جنجال کرد!

منوچهر هادی از چهره های شناخته شده در عرصه کارگردانی و فیلم نامه نویسی است. این کارگردان دارای دختری به نام سوفیا می باشد که این روزها سوفیا در آستانه رفتن به مدرسه می باشد. شما می توانید در ویدیوی زیر سوفیا هادی با فرم مدرسه اش را ببینید که این روزها تصاویرش در فضای مجازی پر شده است.

مدرسه رفتن سوفیا هادی دختر منوچهر هادی و یکتا ناصر را در ویدیوی زیر ببینید. چیزی که در این ویدیو قابل توجه است این است که سوفیا علاقه زیادی به خوانندگی دارد. منوچهر هادی کارگردان و فیلمنامه نویس کشورمان است که فرزند شهید است و در خانواده ای پرجمعیت متولد شده است و در حال حاضر یک دختر به نام سوفیا دارد. منوچهر هادی کارگردانی سریال پر مخاطب دلدادگان را برعهده داشت. در زیر تصویری از این کارگردان و یکتا ناصر را می بینید.

سوفیا دختر منوچهر هادی و یکتا ناصر این روزها سرگرم مدرسه رفتن و کلاس اولی شدن می باشد. منوچهر هادی پدرش از این بابت بسیار خوشحال است و ذوق رفتن او به مدرسه را دارد. و دختر این هنرمند علاقه خاصی به خوانندگی دارد.

عکس خانواده پرجمعیت یکتا ناصر و منوچهر هادی که نمی دانستید!

یکتا ناصر بانوی هنرمند کشورمان 12 آبان 1357 در تهران متولد شد. او فارغ‌التحصیل رشته مهندسی محیط زیست از دانشگاه آزاد است.یکتا ناصر در روزهای پایانی سال 1394 با منوچهر هادی کارگردان جوان کشورمان ازدواج کرده و زندگی مشترک خود را آغاز کرد.در ادامه تصویری از همسر او و خانواده اش را مشاهده میفرمایید.

منوچهر هادی

کدخبر: 930614 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟