این زن موقرمز زن دوم پژمان بازغی است ! + عکسی که حاشیه ساز شد

پژمان بازغی /پژمان بازغی بازیگر / بیوگرافی پژمان بازغی / همسر پژمان بازغی / عکس پژمان بازغی

پژمان بازغی  متولد 9 مرداد 1353 در تهران است. پژمان بازغی یک دختر به نام نفس دارد. پژمان بازغی اصل و ریشه خانوادگی اش به شمال ایران و به شهر لاهیجان بر می گردد. پژمان بازغی مدتی است که کلاسه های آموزشی بازیگر برگزار می کند. همسر اول پژمان بازغی مستانه مهاجر بود که مدتی می باشند از یکدیگر جدا شده اند.

پژمان بازغی عکسی را در کنار خانم جوان بی حجابی در شبکه های اجتماعی منتشر کرده که باعث تعجب مخاطبین شده است. این خانم در واقع هازال تورسن بازیگر ترک است و این سلفی مربوط به پشت صحنه فیلم مشترک ایران و ترکیه ترانه ای عاشقانه برایم بخوان است و حاشیه ازدواج دومش شایعه است.

پژمان بازغی

خلاصه داستان فیلم  ترانه ای عاشقانه برایم بخوان

امره جوان خوش‌صدا با دوست نزدیکش هاکان به عنوان پیک موتوری توزیع غذای یک رستوران در استانبول کار می‌کنند. امره رابطه‌ای صمیمی با مادرش دارد و هرازگاهی برای کودکان پرورشگاه بچه‌های بهشت کنسرت‌های تک نفره اجرا می‌کند و مورد علاقه بچه‌های بی‌سرپرست آنجاست، در همین روزها دختری ایرانی به نام دلارا همراه برادرش حامد به استانبول می‌آیند که به توصیه پدرشان شعبه‌ای از کارخانه‌ای را که صنعت خانوادگی‌شان است، در استانبول تاسیس کنند، از سوی دیگر هاکان با فیلمبرداری از امره و پخش فیلم در فضای مجازی باعث معروفیت او می‌شود. زنی به نام سارا که دلال فروش املاک است، می‌خواهد محل پرورشگاه بچه‌های بهشت را با ترفندهای مختلف به دلارا بفروشد و امره که حامی کودکان پرورشگاه است، با فروش پرورشگاه مخالفت می‌کند. حامد و دلارا درگیر ماجرایی ناخواسته می‌شوند و ….

 

کدخبر: 930586 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟