بازیگران زن و مردی که هیچ وقت در تلویزیون بازی نکردند + فیلم و عکس 8 بازیگر جنجالی!

بسیاری از بازیگران مطرح سینما کار خود را از سریالهای تلویزیونی آغاز کرده و سپس وارد سینما شده اند، اما در این میان بازیگرانی هستند که از بدو ورود در سینما بوده و وارد سریالهای تلویزیونی نشده اند. باران کوثری فقط در سریال صاحبدلان محمد حسین لطیفی در نقش دینا بازی کرد که بعدها اعلام کرد از بازی در تلویزیون پشیمان هست. علاوه بر باران کوثری اسامی دیگری در این لیست حضو دارند. بازیگرانی مانند ترانه علیدوستی و پگاه آهنگرانی  و ...

در این لیست محمدرضا گلزار نیز حضور دارد که به عنوان بازیگر در هیچ فیلم تلویزیونی ایفای نقش نکرده است اما به عنوان مجری با صدا و سیما همکاری داشته است.

بازیگرانی که با یک فیلم ستاره شدند

پیمان معادی (درباره الی)

پیمان معادی

چطور ستاره شد؟

ـ اصغر فرهادی سال 1387 او را به عنوان یکی از بازیگران «درباره الی …» انتخاب کرد و اینگونه مسیر حرفه ای پیمان معادی تغییر کرد. چهره بکر او به همراه تخصصی که فرهادی در بازی گرفتن دارد، باعث شد معادی به شهرت برسد. حضور جهانی فیلم و تسلط او بر زبان انگلیسی، توفیق بین المللی معادی را نیز به همراه داشت.با ایران ناز همراه باشید و با بازیگرانی که با یک فیلم سوپراستار شدند آشنا شوید.

نیکی کریمی (عروس)

نیکی کریمی

چطور ستاره شد؟

ـ بهروز افخمی برای فیلم جسورانه «عروس» دنبال بازیگری می گشت که هم چهره زیبایی داشته باشد و هم بتواند از پس نقش بربیاید. قرعه به نام نیکی کریمی افتاد و او به خوبی از موقعیت به دست آمده بهره برد. کریمی از سال 69 تا امروز در صف اول بازیگری سینما ایستاده و همچنان با پیشنهادی متعدد برای بازیگری مواجه می شود.

نوید محمدزاده (عصبانی نیستم!)

نوید محمدزاده

چطور ستاره شد؟

ـ در جشنواره سی و دوم فجر نام و چهره نوید محمدزاده برای خیلی ها تازگی داشت. او در فیلم «عصبانی نیستم!» نقش یک پسر دانشجو را بر عهده دارد که همزمان فعالیت سیاسی می کند و عاشق همکلاسی اش است. ستاره دارد می شود و شرایطش سخت؛ او به خاطر خصلت ذاتی اش نباید عصبانی شود. در تخیل خود عصبانی است ولی رفتارش آرام. این تضاد شخصیت را نوید محمدزاده «استادانه» جلوی دوربین به نمایش گذاشته است.

جایزه هم به رضا عطاران رسید. محمدزاده اما نومید نشد و به کارش با قدرت ادامه داد. حاصل این تلاش فیلم های «ابد و یک روز»، «خشم و هیاهو»، «مغزهای کوچک زنگ زده»، «بدون تاریخ، بدون امضا» و .. شده است. نوید محمدزاده حالا یک ستاره است

ترانه علیدوستی (من ترانه 15 سال دارم)

ترانه علیدوستی

چطور ستاره شد؟

ـ سال 1380 رسول صدرعاملی بعد از گشت و گذارهای زیاد بالاخره از طریق حبیب رضایی به ترانه علیدوستی می رسد. او در نقش ترانه فیلم «من ترانه 15 سال دارم» به سینما معرفی شد؛ فیلمی که خاص و عام تحسینش کردند و بازی بازیگرش را به خاطر سپردند.

ساره بیات (جدایی نادر از سیمین)

ساره بیات

چطور ستاره شد؟

ـ پیش از جشنواره بیست و نهم فجر نام «جدایی نادر از سیمین» زیاد به گوش می خورد. در کنار آن از ساره بیات به عنوان استعداد جدید یاد می شد. فیلم که روی پرده آمد، مجاب شدیم باید به ستاره جدی سینما احترام گذاشت.

نقش راضیه سر آغاز درخشش خانم بیات بود؛ زنی متعلق به طبقه پایین جامعه که عقاید محکم مذهبی دارد و به خاطر رفتارش با پدر نادر گرفتار دوگانگی شده است. حرکات آرام و با طمانینه به همراه استرسی که مدام در چشمانش دودو می زند، تصویر راضیه را با گذشت سال ها همچنان در حافظه مخاطبان سینما زنده نگه داشته است.

کدخبر: 930268 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟