این عروسک باربی همسر فوتبالیست معروف است / اولین عکس زن میلاد میداوودی همه را شوکه کرد!

میلاد میداوودی ، متولد ۳۰ دی‌ماه ۱۳۶۳ در مسجد سلیمان است. میلاد فوتبال حرفه‌ای را از تیم جوانان استقلال اهواز شروع کرد.

میداوودی در تمام رده‌های سنی تیم ملی (نوجوانان، جوانان، امید، تیم ملی ب و تیم ملی بزرگسالان) بازی و گلزنی کرده‌است. او در سال ۲۰۰۳ در ترکیب تیم ملی جوانان، آقای گل مسابقات جام میلز هندوستان شد. در رده بزرگسالان و تیم ملی، تا پایان سال ۱۳۹۰ در ۳۰ مسابقه مقابل تیم‌های ملی مختلف به میدان رفت.

میداوودی ۲۹ بار برای تیم ملی بازی کرده که ۶ گل و ۶ پاس گل در کارنامه وی وجود دارد. اولین گل ملی میداوودی در خرداد سال ۱۳۸۶ مقابل تیم ملی فوتبال فلسطین در رقابت‌های غرب آسیا در کشور اردن و آخرین گل ملی میلاد در برابر تیم ملی فوتبال اندونزی در رقابت‌های مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۴ به ثمر رسید.

 پسر محبوب بختیاری  فوتبال ایران، این روزها در گرمای بیش از ۵۰ درجه در منطقه کیانشهر اهواز در حال آموزش به استعدادهای ناب فوتبال خوزستان است.

میلاد میداوودی

میلاد میداوودی و استقلال

میلاد میداوودی در گفت و گویی در باره انتقال به استقلال می گوید: زمانی که به استقلال آمدم پیشنهادات زیادی داشتم. بدون معطلی این تیم را انتخاب کردم، روزی که به استقلال آمدم 5 دقیقه‌ای با فتح‌الله‌زاده به توافق رسیدم. یعنی من منتظر بودم که در تمرینات استقلال شرکت کنم. من از بچگی عشق خاصی به استقلال داشتم و زمانی که به این تیم آمدم تلاشم این بود که بهترین بازی‌ها را برای این تیم انجام بدهم. اینکه هواداران استقلال هنوز درباره من صحبت می‌کنند لطف بزرگی است که شامل حالم شده و هنوز هم وقتی آنها من را در خیابان‌ها می‌بینند در مورد استقلال با من صحبت می‌کنند. روزی که استقلالی شدم امیدوار بودم جواب محبت تماشاگران این تیم را بدهم چون من پیش از حضورم در استقلال هم اعلام کرده بودم که یک استقلالی هستم. وقتی هم در استقلال بودم فکر می‌کنم خیلی بازی‌های خوبی کردم ولی یک مصدومیت سراغ من آمد که همه چیزم را عقب انداخت. بعد از اینکه از مصدومیت برگشتم باز هم تلاش کردم که همان میلاد سابق باشم ولی همه می‌دانند وقتی بازیکنی سنگین مصدوم می‌شود طبیعتاً با روزهای اوجش فاصله خواهد داشت.

کدخبر: 930024 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟