استوری جالب منوچهر هادی توجه هارا جلب کرد

حسن یزدانی در رقابت های جهانی کشتی آزاد در دیدار نهایی وزن 86 کیلوگرم میدان را به دیوید تیلور کشتی گیر آمریکایی واگذار کرد. به زعم بسیاری این نتیجه با ناداوری رقتم خورد. به همین دلیلی افراد شمهوری بسیاری از حسن یزداین حمایت کردند. یکی از این هنرمندان منوچهر هادی کارگردان 51 ساله سینما و تلویزیون است.

زندگی شخصی و خانواده منوچهر هادی

منوچهر هادی در خانواده ای پرجمعیت و مذهبی بزرگ شده است. او در برنامه دورهمی مهران مدیری با بغض و اشک در چشم اعلام کرد که فرزند شهید است. او  در این برنامه اعلام کرد که تا به حال در جایی نگفته که پدرش شهید شده است و به این موضوع افتخار می کند و البته بیشتر از این بابت افتخار می کند که از فرصت و موقعیت فرزند شهید بودن استفاده نکرده است. پدر منوچهر هادی در سال 1363 در جنگ ایران و عراق به مقام شهادت نایل شد. او معتقد است که اگر موفقیتی را در زندگی و حرفه اش کسب کرده به دلیل دعای خانواده و همسرش بوده است.

او درباره آشنایی اش با یکتا ناصر گفت که در حین همکاری پیاپی در 3 فیلم این ارتباط شکل گرفت و درنهایت به ازدواج ختم شد. جالب است بدانید که مهریه همسرش 5 سکه طلاست، منوچهر هادی و یکتا ناصر در فیلم من سالوادور نیستم باهم همکاری کردند.

کدخبر: 929827 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟