اولین واکنش شوهر مطلقه روناک یونسی به جدایی شان ! / این چه استوری ای بود ؟!

روناک یونسی /روناک یونسی بازیگر/ بیوگرافی روناک یونسی/ همسر روناک یونسی /عکس روناک یونسی

روناک یوسنی بازیگر ایرانی است که با خانواده اش به کانادا مهاجرت کرده است. او متولد ۱۳۵۹در تهران) می باشد او دارای دیپلم گرافیک و فوق دیپلم عکاسی و لیسانس طراحی صنعتی است. یونسی در سال ۱۳۹۱ با محسن میری، یکی از مدل‌های ایرانی، ازدواج کرد و دارای دو پسر به نام‌های مهرسام و مهراز می‌باشد  چندی پیش خبر جدایی روناک یونسی از همسرش محسن میری بعد از گذشت 12 سال زندگی مشترک منتشر شده بود.اما به تازگی عکسی از واکنش محسن میری به طلاقش از روناک یونسی در فضای مجازی پربازدید شده است.

روناک یونسی

چگونگی آشنایی روناک یوسنی و همسرش

او درباره همسرش می گوید محسن یکی از قدیمی ترین کسانی است که در عرصه مدلینگ فعالیت داشته و دارد. دعوتنامه‌های زیادی هم برای فعالیت در خارج از کشور به دستش رسیده، اما همیشه دوست داشته در کشور خودش کار کند.

متاسفانه چون بحث مدلینگ در ایران جامع و تعریف شده نیست، با مشکلاتی هم روبه‌رو بود، که خوشبختانه، اسفند سال گذشته، ایشان به همراه چندتن از همکاران‌شان در تالار وحدت به صورت رسمی برنامه اجرا کردند. البته ایشان به جز موضوع مدلینگ، مربی تغذیه و بدنسازی نیز هست و دستی هم در کار بازیگری دارد. معاش‌مان هم از یک طریق دیگر است و ایشان مشغول کار آزاد هم هستند

کدخبر: 928633 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟