فیلم/ سکانس خنده دار سریال پایتخت 5 / دعوای بهتاش و نقی بر سر موتور!

پایتخت سریالی ایرانی به کاگردانی سیروس مقدم و نویسندگی محسن تنابنده و مرحوم سیروس الوند است. پایتخت بعد از پخس فصل اول با محبوبیت کم نظیری مواجه شد و تصمیم به ساخت فصل های بعدی توسط سازندگان آن گرفته شد. این مجموعه در 6 فصل در مناسبت های متفاوت از سال 1389 تا 1399 پخش شد. بازیگران نظیر محسن تناینده ف ریما رامین فر ، مهران احمدی ، احمد مهرانفر و بهرام افشاری در این سریال به ایفای نقش پرداخته اند.

این سریال داستان یک خانواده پر جمعیت مازندارنی را در سال های متفاوت از زندگی شان را روایت می کند. ویژگی های شخصیت ها که آن هار ا به انسان های اقعی نزدیک می کند از دلایل شهرت و محبوبیت این سریال است.

نظر علیرضا خمسه در باره بابا پنجعلی

علیرضا خمسه در باره نقش های مورد علاقه اش می گوید:  نقشی که همیشه دوست داشتم آن را بازی کنم، نقش اکبر عبدی در فیلم «مادر» ساخته زنده یاد علی حاتمی بود. در نمونه‌های خارجی نیز نقش پیتر سلرز در فیلم «پارتی» و جک نیکلسون در «دیوانه از قفس پرید» و بازی وودی آلن در نقش دلقک در نمایش «شاه‌لیر» را بسیار دوست داشتم؛ خودم را در آن بازی‌ها می‌دیدم و فکر می‌کنم می‌توانستم در آنها بازی کنم. اخیرا هم شخصیت باباپنجعلی در سریال «پایتخت» را بسیار دوست داشتم.

 

کدخبر: 928626 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟