چهره جوان و کم سن و سال علی سخنگو و همسرش پای سفره عقد

علی سخنگو متولد ۳۱ شهریور ۱۳۶۲ در تهران، فارغ التحصیل لیسانس کارگردانی، بازیگر تئاتر، تلویزیون و سینما است. بازیگری را از صحنه های تئاتر آغاز کرد. او در سریال های دلدادگان ، دل و عاشقانه به ایفای نقش پرداخته است.

علی سخنگو, یکی از هنرمندان جوان ایرانی است که به واسطه منوچهر هادی بازیگر شده است. او دستیار کارگردان بود و آقای کارگردان از او خواست در سریال دلدادگان نقش پارسا را بازی کند.

علی و سارا زوج دوستداشتنی که در سریال دل در دو نقش تاثیر گذار بازی کردند، از بازیگران خوب و البته بسیار بی حاشیه هستند. بازی در نقش سیاوش و پارسا دو شخصیت کاملا متفاوت در سریال های منوچهر هادی باعث شد این هنرمند به خوبی شناخته شود.

علی سخنگو و همسرش

علی سخنگو و همسرش

شباهت علی سخنگو به حمید گودرزی

بسیار پیش می آید که بازیگران به عقیده مردم شبیه به هم باشند. چهره برخی از بازیگران آنقدر به یکدیگر شباهت دارد که مردم به شاتباه فکر میکنند آن ها با هم نسبتی داردند. علی سخنگو و حمید گودرزی آن دسته از بازیگرانی هستند که شباهت بسیاری دارند.

علی سخنگو درباره شباهت‌اش به حمید گودرزی و اشتباه مردم توضیح داد: "سال 85 برای یه برندی عکاسی کردم و عکس هام منتشر شد. نغمه نظری سال 87 به من زنگ زد و گفت اقای هادی میخوان شما را ببینن و ما نسبت فامیلی خیلی دور باهم داشتیم اما من اصلا ایشان را نمی شناختم و تلفن را قطع کردم اما بعد دوباره پشیمان شدم و زنگ زدم و به دیدن منوچهر هادی رفتم و سر مسافری از هند با مردم عکس میگرفتم چون خیلی شبیه حمید گودرزی بودم. آن زمان و اگر عکس های ما را کنار هم قرار بدهید شاید اصلا تشخصی ندهید کدام من هستم و کدام حمید گودرزی."

کدخبر: 928598 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟