ایرینا شایک در ۳۷ سالگی هم به اندازه ۲۰ سالگی‌اش زیباست

ایرینا شایک ، مدل معروف و محبوب روسی، در جدیدترین پست اینستاگرامش یکی از استایل‌های شیکی که در هفته مد نیویورک بر تن داشته‌است را به اشتراک گذاشته‌است.

این مدل ۳۷ ساله در تصاویر جدیدش با کت و دامن کوتاه سفیدرنگی از برند لاکوست، که بیشتر به خاطر لباس‌های ورزشی‌اش معروف است، دیده می‌شود. او این استایل را با جوراب‌های ساقدار سفید و کفش‌هایی باز هم از برند لاکوست، کامل کرده‌است. ایرینا با انتخاب کفش‌هایی بزرگتر از سایز پایش، ترفند قدیمی سلبریتی‌ها برای راحت‌بودن با کفش‌های پاشنه‌دار را به کار برده است.

ایرینا شایک

معروف ترین مدل های دنیا

شهرت دیگر در انحصار بازیگران و خوانندگان نیست. در سرتاسر جهان هر شخصی توانایی مشهور شدن را دارد. مدل های مد و فشن هم جزو آن سته از افراد مشهور قرار دارن که شهرتشان وسعت جهانی دارد.

کندال جنر

این مدل زن مشهور متولد سوم نوامبر سال ۱۹۹۵ است که حرفه خود را با عکسبرداری‌های تبلیغاتی آغاز نمود و در سال ۲۰۱۴ فصل تازه‌ای از مدلینگ را شروع کرد و در هفته‌ی مد میلان، نیویورک و پاریس در ران ویزهای طراحان مشهور و به نام گام برداشت. وزن کندال جنر ۵۴ کیلوگرم و قد آن ۱۷۹ سانتی متر است و در اینستاگرام دارای حدود ۱۴۰ میلیون نفر دنبال کننده است.

میراندا کر

میراندا کر متولد ۲۰ آوریل سال ۱۹۸۳ است و یکی از قیمتی‌ترین و زیباترین مدل های جهان است که اصالتا استرالیایی می‌باشد. میراندا کر حرفه خود را با شرکت در یک مسابقه‌ی محلی شروع کرد و پس از آن در حرفه‌ی مدلینگ در کشور استرالیا پرطرفدار و مشهور شد و برای محبوبیت بسیار بیشتر تصمیم به مهاجرت به کشور نیویورک گرفت. قد این مدل زن خارجی ۱۷۵ سانتی متر و وزن او ۵۳ کیلوگرم است. تعداد افرادی که این مدل زیبا را در اینستاگرام دنبال می‌کنند حدود ۱۲.۳ میلیون نفر هستند.

آدریانا لیما

آدریانا لیما یکی از جذابت‌ترین مدل‌های زن برزیلی است که در دوازدهم ماه جون ۱۹۸۱ پا به جهان گشوده است. قد آدریانا لیما ۱۷۸ سانتی متر و وزن او ۵۳ کیلوگرم است، همچنین این مدل زیبا به فرشته‌ی ویکتوریا سکرت مشهور است. این مدل مشهور در اینستاگرام دارای ۱۲.۶ میلیون نفر دنبال کننده است.

کارا دلوین

کارا دلوین اصالتا برای کشور لندن است و در دوازدهم ماه آگوست ۱۹۹۲ متولد شده است. این مدل زن انگلیسی از نوجوانی قدم به این صنعت نهاد و اکنون با داشتن قدی به طول ۱۷۸ سانتی متری خود در ران ویزهای مشهوری مثل فندی و دولچه اند گابانا قدم می‌زند. کارا دلوین در اینستاگرام خود حدود ۴۴.۱ میلیون طرفدار و دنبال کننده دارد و این روزها در صنعت بازیگری نیز مشغول به فعالیت شده است.

ژیزل بوندشن

ژیزل بوندشن نیز یکی دیگر از مدل‌های زیبا و مشهور برزیلی است که در بیستم ماه جولای ۱۹۸۰ متولد شده است. این بانو یکی از معروف‌ترین، محبوب‌ترین و پردرآمدترین مدل‌های زن در این کر‌ه‌ی خاکی به شمار می‌رود. ژیزل بوندشن به علت روابط خود با نامداران مرد در رسانه‌ها بسیار از توجه‌ها را به خود جلب کرده است. اینن مدل جذاب و معروف ۱۸۰ سانتی متر قد دارد و حدود ۱۶.۳ میلیون نفر طرفدار و دنبال کننده در پیج اینستاگرام خود دارد.

ایرینا شایک

ایرینا شایک یک مدل روسی ست که در ۶ ژانویه ۱۹۸۶ به دنیا آمده است. این بانو ۱۷۸ سانتی متر قد دارد و به کمک و حمایت­های مادرش وارد صنعت مدلینگ شد. ایرینا شایک در سال ۲۰۰۴ به پاریس مهاجرت کرد و بیشترین شهرت او به زمانی برمی­گردد که دوست دختر کریستیانو رونالدو بوده است. ایرینا شایک در پیج اینستاگرامی خود ۱۴.۱ میلیون دنبال کننده دارد.

کدخبر: 928527 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟