عکس دخترکش و جذاب بازیگر مشهور / او را می شناسید!

برترین‌ها: جان یامان، بازیگر معروف ترک عکس‌ جدیدی از خود در اینستاگرام منتشر کرد.

جان یامان زاده ۸ نوامبر ۱۹۸۹ در استانبول، بازیگر، مدل و وکیل اهل کشور ترکیه است. او در سال ۲۰۱۹ به عنوان بهترین مدل مرد و بازیگر ترکیه انتخاب شد. او با بازی در سریال پرنده سحرخیز به شهرت رسید.

عکس دخترکش و جذاب بازیگر مشهور ترک

خانواده و تحصیلات

جان از پدری بنام گوون و مادری بنام گولدم متولد شده و دارای اصالتی یوگسالاویایی است. او تک فرزند خانواده است. پدر و مادر جان یامان وقتی که او ۵ ساله بود از یکدیگر جدا شدند.

پدربزرگ پدری جان، از مهاجران یوگوسلاوی و مادربزرگ پدریش از مهاجران اهل مقدونیه است. او همچنین خواهرزاده مربی تیم Konyaspor ترکیه می باشد.

خانواده و تحصیلات جان یامان

جان بچه درسخوانی بوده و به ورزش علاقه زیادی داشته است. او دوران دبستان و راهنمایی را در کالج بیلفن و دبیرستان را در یک دبیرستان ایتالیایی در استانبول گذراند و سپس با نمرات عالی از این دبیرستان فارغ التحصیل شد.

جان، سال آخر دبیرستان را در ایالت اوهیوی ایالات متحده گذراند و پس از بازگشت از آمریکا، مشغول تحصیل در رشته حقوق دانشگاه یدی تپه شد. او در این دوران نیز با برنامه تبادل دانشجو به واشینگتن ایالات متحده رفت و درس های حقوق را در واشنگتن گذراند.

جان یامان در دورانی که مشغول شغل وکالت بود به عنوان سرگرمی در کلاس های بازیگری شرکت میکرد و درس های بازیگری را از جونیت ساییل یاد می گرفت. او بعد ها با اصرار اطرافیانش بصورت جدی وارد عرصه ی بازیگری شد.

جان به مدت ۶ ماه به کار وکالت پرداخته است. پدر جان به او گفته بود که باید وکیل شود و بعد هرکاری که دوست داشت می تواند انجام دهد.

بیوگرافی و جدابترین عکس های جان یامان

جان یامان علاوه بر بازیگری، لیسانس بسکتبال دارد. او ورزش هایی همچون فوتبال، تنیس روی میز، بدمینتون، رافتینگ نیز انجام می دهد و پیانو و گیتار نیز می نوازد. توانایی جان به این موارد محدود نمی شود چرا که او علاوه بر زبان ترکی به زبان های انگلیسی، ایتالیایی، آلمانی و زبان لاز (در بخش هایی از جنوب شرقی دریای سیاه و گرجستان کاربرد دارد) مسلط است. 

کدخبر: 928395 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟