استوری جدید و متفاوت مریم مؤمن در حین سفر

مریم مومن / مریم مومن بازیگر / مریم مومن سینما/  مریم مومن عکس /مریم مومن بیو گرافی

استوری جدید مریم مؤمن بازیگر ۲۵ ساله سینما و تلویزیون که به تازگی منتشر کرده را ببینید، او با سریال «بانوی عمارت» شناخته شد.

مریم مومن

مریم مومن، بازیگر سینما و تلویزیون که در رئالیتی‌شوهایی نظیر شب‌ها مافیا هم حضور داشته، با به اشتراک گذاشتن این عکس از خودش، اینستاگرامش را به روز کرد.

مریم مومن

مریم مومن (Maryam Momen) بازیگر جوان کشورمان است که در سال 1377 در مشگین شهر که در زبان عامیانه مشکین شهر خوانده می شود متولد شد و تمام کودکی اش در این شهر گذشت. او اصالتا ترک است و درنتیجه ترک زبان محسوب می شود. تحصیلات مریم مومن لیسانس در رشته بازیگری است. او به دلیل بازی در نقش فخرالزمان در سریال بانوی عمارت معروف شده است.

مریم مومن تلویزیون

زندگی مریم مومن

مریم مومن یک برادر به نام امیررضا داشت که در 17 سالگی به دلیل نامعلومی فوت شد و درنتیجه این بازیگر کشورمان تک فرزند است. خانواده  مریم مومن مانند بسیاری از پدر و مادرها دوست داشتند که فرزندشان در رشته های مهندسی یا پزشکی درس بخواند و با بازیگر شدن او به شدت مخالف بودند اما مریم مومن به دلیل علاقه اش به بایگری در دانشگاه این رشته را انتخاب کرد. مشوق او در این عرصه هنری خاله اش بود. پدر و مادر مریم مومن وقتی او 9 سال داشت طلاق گرفتند. پدر مریم مومن نوازنده نی و مادرش هم سوارکار است. مریم مومن در کودکی بسیار شیطنت می کرد و جزو دانش آموزان شلوغ و شیطون در مدرسه به شمار می رفت؛ به گونه ای که پدرش او را اوغلوم یعنی پسرم صدا می زند. مریم مومن عاشق آلوچه و لواشک است.

کدخبر: 928392 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟