این 4 خانم بازیگر با لباس تکراری هم  جذاب شدند ! + عکس هایی که به زنان درس می دهند !

پوشیدن لباس‌های تکرای نه ایرادی دارد و نه نشانه‌ای منفی است. اینکه در دنیای مصرف‌گرای امروزی، افرادی پیدا شوند که از پوشیدن لباس‌های تکراری در مقابل دوربین نترسند، ارزش بیشتری هم دارد. سلبریتی‌ها و افراد مشهور مانند بازیگران می‌توانند با چنین اقداماتی باعث ترویج فرهنگ پرهیز از مصرف شوند. داشتن لباس‌های متنوع و استایل‌های رنگارنگ هم اصلا بد نیست اما در روز و روزگاری که مصرف‌گرایی بدل به اهرمی برای کنترل سلیقه و البته جیب مشتریان شده است، صرفه‌جویی و خرید هوشمندانه بهترین انتخاب است. در این مقاله به سراغ بازیگران ایرانی رفته‌ایم که لباس‌های تکراری پوشیده‌اند و از این مساله هراسی نداشته‌اند. یادآوری می‌کنیم که پوشیدن لباس‌های رنگارنگ ایده بدی نیست اما در دنیای امروزی، به دلایل مختلف صرفه‌جویی امر بسیار نیکویی خواهد بود و از نقطه‌نظرات گوناگون باعث سود و فایده می‌شود

پریناز ایزدیار

پریناز ایزدیار

پریناز ایزدیار از بازیگران پرکار و تراز اولی در سال‌های اخیر سینمای ایران بوده است. او با چند شاه‌نقش در آثار تصویری مانند جیران هم توانست با طیف وسیع‌تری از مخاطبان در ارتباط قرار بگیرد. پریناز از بازیگران نسبتا خوش‌پوشی است که به مقوله استایل اهمیت زیادی می‌دهد. هیچ‌گاه او را با استایلی نامناسب با موقعیت در جشنواره‌ها، اکران‌های آنلاین و شرایط دیگر نمی‌بینیم. یکی از حرکت‌های جذاب او در زمینه پوشش هم استفاده از لباسی تکراری در چند مراسم بوده است. او با این کار الهام‌بخش پوشیدن لباس‌های تکراری برای طرفدارانش شده و نشان می‌دهد که لزومی ندارد در هر مراسمی، لباس و استایلی کاملا تازه با عناصر جدید به تن کنیم. در تصویر بالا، پریناز ایزدیار را با رویه‌ای رنگی و شاد در دو موقعیت مختلف مشاهده می‌کنید. او استایلی تقریبا مشابه در هر دوبار برای خود تدارک دیده و آراسته و زیبا ظاهر شده است. از آنجا که این رویه دارای طرح و رنگ بسیار چشم‌گیر و به‌یادماندنی است، مشخص می‌شود که پریناز هیچ مشکلی با تکراری‌بودن آن و پی‌بردن دیگران به این موضوع ندارد.

سارا بهرامی

سارا بهرامی

سارا بهرامی در طول سال‌های فعالیتش کوشیده تا خود را درمیان بازیگرانی مهم و مطرح جای بدهد. اینکه چقدر موفق بوده را به عهده منتقدان و حرفه‌ای‌ها می‌گذاریم و به‌سراغ تحلیل استایل او در زمینه پوشیدن لباس‌های تکراری می‌رویم. سارا بازیگر بسیار خوش‌پوشی است. او به استایل خود اهمیت زیادی می‌دهد و معمولا با ایده‌های ناب و لباس‌هایی جذاب دیده می‌شود. یکی از کارهای مطلوبی که تاکنون در زمینه پوشش انجام داده، حضور در دو موقعیت مختلف با لباسی یکسان بوده است. او در برنامه هم‌رفیق با همان لباسی ظاهر شد که پیش‌تر در جشنواره دیده شده بود. این لباس که پیراهنی با پارچه‌ای خوش‌رنگ و دوختی بسیار باکیفیت است، کاملا به‌خوبی روی اندام سارا بهرامی می‌نشیند و گزینه‌ای مناسب برای شرکت در موقعیت‌های رسمی است. این حرکت سارا آفرین دارد و باید از او الهام بگیریم. هیچ لزومی ندارد که لباسی زیبا را به بهانه تکراری‌بودن در کمد آویزان کنیم و آن را دوباره نپوشیم. این ایده زمانی بسیار جذاب‌تر هم می‌شود که لباسی داشته باشیم، بسیار زیبا و متناسب با انداممان. در این حالت، هیچ ایرادی ندارد که آن را چندبار به تن کنیم و هربار از زیبایی و شکیل‌بودنش لذت ببریم.

طناز طباطبایی

طناز طباطبایی

طناز طباطبایی

طناز طباطبایی بازیگر بسیار پرطرفداری است. این محبوبیت را مدیون چهره دلنشین، صدای زیبا و البته بازی‌های صمیمانه‌ای است که در صحنه از خود نشان می‌دهد. طناز از آن بازیگرانی است که انگار آنچنان دغدغه طراحی استایل و پوشش را ندارد. او در بسیاری از مواقع با لباس و تیپی مشابه دفعات پیش دیده می‌شود. از اینکه لباس یا عنصر پوششی تکراری هم داشته باشد، هیچ ترس و نگرانی ندارد.

در تصویر بالا، طناز را با صندلی تکراری می‌بینید که هر دفعه در استایلی مناسب ست شده است و به ایست بهتر لباس و کشیده‌تر شدن قدش کمک کرده است. به طور کلی هم طباطبایی ساده‌پوش است و بااین‌حال، نمره قبولی را از دنیای مدوفشن می‌گیرد چون ایراد فاحشی در تیپش دیده نمی‌شود. طباطبایی به‌دلیل حضور گرم و اعتمادبه‌نفسی که از خود نشان می‌دهد، نقش‌ها را باورپذیر ایفا می‌کند. این ویژگی‌ها در استایل شخصی او هم بروز پیدا می‌کنند و شاهد تیپی هستیم که شاید بهترین گزینه ممکن نیست اما نما و جلوه مطلوبی دارد و نمره خوبی از مخاطب می‌گیرد.

رویا نونهالی

رویا نونهالی

رویا نونهالی

رویا نونهالی از آن بازیگران خبره‌ای است که به واسطه نقش‌های خاطره‌انگیز، چهره زیبا و صدای رسایش در یاد طیف وسیعی از مخاطبان ماندگار است. او در پوشش، استایل بسیار شخصی و خاصی دارد. نونهالی معمولا از توربان و کلاه برای پوشش سر استفاده می‌کند و از رویه‌های گشادی خوشش می‌آید که حالت عبایی دارند. این بازیگر باتجربه هم از آن دسته بازیگرانی است که در عین اهمیت‌دادن به استایل و پوشش شخصی از تکراری‌بودن لباس‌هایش هراسی ندارد و بارها با لباس‌هایی تکراری دیده شده است.

نونهالی در دسته خوش‌پوش‌هایی که با اصول مدوفشن همراهند، قرار نمی‌گیرد اما امضایی شخصی برای پوشش خود در نظر گرفته که باعث چشم‌گیرشدن و جذابیتش می‌شود. او معمولا به ست‌کردن لایه‌لایه لباس‌ها علاقه دارد و از این رویه مشکی در تیپ‌های مختلفی بهره برده است. روبا که از زنان هنرمند سینما و تلویزیون به شمار می‌رود، با پوشیدن لباس‌های تکراری می‌تواند جرقه این سادگی را در ذهن بسیاری از زنان و دختران روشن کند.

پوشیدن لباس تکراری به‌ذات امر مهمی نیست اما در حال حاضر و با توجه به اینکه تنوع محصولات مدوفشن سر به فلک کشیده‌اند، کاری ضروری به نظر می‌رسد. دنیای فشن در هم‌دستی با بازاریابی مدام طرح‌ها و ایده‌هایی ارائه می‌دهد که بسیاری از مواقع تکرار مدل‌های قبلی هستند اما آنچنان ذهن مشتریان و مصرف‌کنندگان را درگیر کرده که دیگر جایی برای تفکر و خرید هوشمندانه باقی نمی‌ماند. سالانه، تعداد زیادی از کارگران در کشورهای فقیر تحت استثمار برندهای بزرگ پوشاک قرار می‌گیرند، چرخه تولید مصرف تمامی ندارد و این موضوع به‌دلیل تولید زباله‌های فراوان محیط زیست را هم درگیر کرده است. این‌ها فقط گوشه‌ای از اقیانوس مصرف‌گرایی است. با انتخاب لباس‌های تکراری و رواج آن از سوی سلبریتی‌ها، امکان تغییر فرهنگ و شیوه مصرف وجود دارد. شما هم هنرپیشه یا فرد مشهور دیگری را می‌شناسید که از لباس‌های تکراری در استایل و پوشش خود بهره می‌برد؟ ما را هم در جریان بگذارید تا بدانیم که چه گزینه‌های دیگری باید به این فهرست اضافه شود.

کدخبر: 928185 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟