بازگشت کتایون ریاحی به صدا و سیما !

کتایون ریاحی /  کتایون ریاحی بازیگر / بیوگرافی کتایون ریاحی / همسر کتایون ریاحی / عکس کتایون ریاحی

شبکه نمایش همزمان با روز ملی سینما و زادروز زندیاد پرویز پورحسینی فیلم سینمایی «کشتی آنجلیکا» را روی آنتن می‌برد.

 «کشتی آنجلیکا» به نویسندگی و کارگردانی محمد بزرگ نیا محصول سال ۱۳۶۷ امشب دوشنبه، ۲۰ شهریور ساعت ۱۹ از شبکه نمایش سیما پخش می‌شود. در فیلم «کشتی آنجلیکا» بازیگرانی، چون زنده‌یادان: عزت الله انتظامی و پرویز پورحسینی، مهدی فتحی، مجید مظفری، کتایون ریاحی، داریوش ارجمند ایفای نقش داشتند. همچنین ساخت موسیقی این فیلم بر عهده زنده یاد بابک بیات بود.

داستان این فیلم درباره کشتی آنجلیکا است که محموله آن طلا و هدایایی از طرف فردیناند، پادشاه پرتغال، برای شیوخ امارات عربی است. در جنگ کشتی‌ها به قعر آب فرو می‌رود و ...

پرویز پورحسینی، هنرمند باسابقه سینما، تئاتر و تلویزیون کشورمان متولد ۲۰ شهریور ۱۳۳۰ بود که هفتم آذر ۱۳۹۹ در سن ۶۲ سالگی بر اثر ابتلاء به ویروس کرونا در بیمارستان درگذشت. فیلم سینمایی «کشنی آنجلیکا» دوشنبه شب ساعت ۱۹ از شبکه نمایش پخش می‌شود و بازپخش آن روز سه شنبه ساعت‌های ۸ صبح و ۱۳ ظهر خواهد بود.

46

درگذشت پرویز پورحسینی

در ۲۴ آبان ۱۳۹۹ اعلام شد که پرویز پورحسینی مبتلا به ویروس کرونا شده و در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان بستری گردیده‌است . وی پس از چند روز مبارزه با بیماری، در ۷ آذر ۱۳۹۹ در بیمارستان فیروزگر تهران، در سن ۷۹ سالگی درگذشت. پیکر پرویز پورحسینی، ۹ آذر ۱۳۹۹ در طبقهٔ بالایی آرامگاهِ همسرش ناهید ارسباران که به دلیل سرطان درگذشته بود ، در قطعهٔ هنرمندان بهشت زهرا به خاک سپرده شد. این زوج یک فرزند با نام پورنگ پورحسینی داشتند. پرویز پورحسینی در طول زندگی هنری اش در آثار ارزشمندی به ایفای نقش پرداخته است.

کدخبر: 928142 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟