عروس بودن 3 خانم بازیگر ایرانی با هوش مصنوعی ! / هوش از سرتان می پرد ! + عکس ها

الناز حبیبی، الهه حصاری و پریناز ایزدیار را می‌توانید در لباس عروس ببینید.

بیوگرافی پریناز ایزدیار

بازیگران زن ایرانی

پریناز ایزدیار زادهٔ 8 شهریور 1364 بازیگر و صداپیشهٔ ایرانی است. پریناز ایزدیار پس از بازی در سریال زمانه ساختهٔ حسن فتحی به شهرت رسید. نخستین کار بازیگری پریناز ایزدیار در فیلم یک مرد، یک شهر است. پریناز ایزدیار در سال 1394 برای بازی در فیلم ابد و یک روز موفق به دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن از سی و چهارمین دوره جشنوارهٔ فیلم فجر شد.

بیوگرافی الهه حصاری

بازیگران زن ایرانی

الهه حصاری متولد 18 مرداد 1369 در تهران ، بازیگر سینما و تلویزیون است. الهه حصاری فارغ التحصیل فوق دیپلم رشته تربیت بدنی و لیسانس زبان انگلیسی می باشد که حالا مربی یوگا شده و عطرباز  می باشد و تنها دو خواهر بنام المیرا و ملیکا دارد. الهه حصاری در دوره دبیرستان با گروه تئاتر مدرسه شروع کرد سپس این علاقه او را به کلاس های بازیگری موسسه فرهنگی هنری «چهره های ماندگار» کشاند. الهه حصاری سپس با ابراهیم وحیدزاده (کارگردان) آشنا شد و سال 1387 وقتی 18 ساله بود با فیلم وی بنام تاکسی نارنجی جلوی دوربین رفت. الهه حصاری در سال 1391 با سریال شبکه خانگی قلب یخی (3) به کارگردانی سامان مقدم خوش درخشید سپس یکسال بعد در شوخی کردم مهران مدیری بازی کرد. اما شهرت الهه حصاری از سال 1395 در 26 سالگی با حضور در سریال هشت و نیم در نقش یلدا شروع شد.

بیوگرافی الناز حبیبی

بازیگران زن ایرانی

الناز حبیبی بازیگر ایرانی است. النازحبیبی 37 ساله است.الناز حبیبی در فیلم ها و سریالهای زیادی ایفای نقش کرده است اما همه   النازحبیبی را باسریال دردسرهای عظیم می شناسند. الناز حبیبی  فوق دیپلم تدوین و لیسانس کارگردانی دارد.

کدخبر: 927880 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟