عکس/ دسته گل مرموز و خاص در خانه بهنوش طباطبایی؛ خبر تازه‌ای در راه است؟

بهنوش طباطبایی / بهنوش طباطبایی بازیگر / بیوگرافی بهنوش طباطبایی / عکس بهنوش طباطبایی / همسر بهنوش طباطبایی

بهنوش طباطبایی که اکنون 42 ساله است، 28 سال قبل وارد حوزه بازیگری شد. او خیلی زود به شهرت رسید و در دهه هشتاد هم ازدواج کرد. او سال 85 برای نخستین بار در فیلم مصائب دوشیزه ساخته مسعود اطیابی با مهدی پاکدل آشنا شد.

4 سال پس از این آشنایی هم بهنوش طباطبایی و مهدی پاکدل ازدواج کردند. این ازدواج تنها شش سال دوام آورد و در سال 95 به طلاق ختم شد. در سال 99 هم مهدی پاکدل با رعنا آزادی ور ازدواج کرد. اما بهنوش طباطبایی همچنان مجرد است. او ساعاتی قبل تصویری از یک دسته گل معنادار منتشر کرد که شایعه ازدواج اش را بر سر زبان انداخت.

بهنوش طباطبایی

بیوگرافی بهنوش طباطبایی

بهنوش طباطبایی بازیگر ایرانی متولد ۲۷ اردیبهشت ۱۳۶۰ در تهران است که از سال ۱۳۷۷ فعالیت خود را آغاز نمود. تحصیلات وی لیسانس مهندسی کامپیوتر و یک دوره بازیگری در دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران گذرانده‌ است.

از میان آثار برتر او می توان به ماجرای نیمروز ۲ : رد خون، غلامرضا تختی، مری پاپینز، کلاغ‌ پر، زیر سقف دودی، سیانور، آزادراه و پسران آجری را در کارنامه هنری خود دارد.

بهنوش طباطبایی در ۱۱ اسفند سال ۱۳۸۹ با مهدی پاکدل، بازیگر سینما و تلویزیون، ازدواج کرد و در سال ۱۳۹۵ از یکدیگر جدا شدند.

ازدواج مجدد بهنوش طباطبایی

بهنوش طباطبایی

کدخبر: 927591 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟