عکس لو رفته از آرمین زارعی غوغا کرد / این خانم همسر آرمین زارعی است ؟

آرمین زارعی خواننده پاپ موسیقی کشور که آهنگ های زیادی خواننده است اما به تازگی مجوز گرفته و کنسرت می گذارد. او حالا در کنسرت هایش میزبان بازیگران و افراد معروف است و از این طریق خود را مطرح تر می کند تا در صدر اخبار باشد. تویری از دختری در کنار آرمین زارعی منتشر شده است که شایعه شده همسر اوست.

آرمین زارعی

بیوگرافی آرمین زارعی

آرمین زارعی خواننده پاپ ایرانی است. او دانشجوی اخراجی رشته مهندسی کامپیوتر است که فعالیت خود را با موسیقی رپ شروع کرد و حالا بیشتر با نام آرمین ۲afm شناخته می شود. آرمین زارعی بصورت جدی موسیقی را از سال ۱۳۸۲ وقتی ۱۷ ساله بود با ۴ نفر از دوستاش بصورت خانگی شروع کرد تا اینکه فعالیت خود را در استودیو پی گرفت. آرمین زارعی در استودیو با رضایا آشنا شد تا اینکه به پیشنهاد او آهنگ رپ مشترکی بنام نارگل را خوانده و منتشر کردند که خیلی زود نامشان سر زبان ها افتاد.  آرمین زارعی با حسین تهی از دوران دبیرستان تا دانشگاه آزاد واحد دماوند هم کلاس بودند تا اینکه بعد از اطلاع دانشگاه از رپر بودنشان آنها را محترمانه از دانشگاه اخراج کردند.

ماجرای نام ۲afm

در واقع نام ۲AFM مخفف چهار اسم از دوستان دبیرستانی من بود که سال ها با هم کار کردdم و حتی با اینکه بعدا از هم جدا شدیم اما این نام را نگه داشتم.

ترس از کار

تا سال ۸۸ فعالیت خود را بصورت زیرزمینی ادامه می داد تا اینکه بعد از اتفاقات سیاسی تصمیم گرفت فعالیت اش را کم کند تا مبادا دستگیر نشود اما با صحبت های امیر تتلو دوباره به عرصه بازگشت و با شرکت موسیقی آن ور آبی بنام آونگ وارد همکاری شد و آهنگ هایش را با لوگوی آنها منتشر کرد.

مدلینگ

در چند سال اخیر آرمین بصورت جدی بعنوان مدل با صنعت های مختلفی چون پوشاک، عطر فروشی و نوشیدنی های مختلف همکاری داشت.

عکس آرمین ۲afm و همسرش

هنوز بصورت رسمی خبر ازدواج او تایید نشده اما عکس های مشترک زیادی از او با دختر خانمی حتی در پیج شخصی اش وجود داشت که حالا پاک شده است.

کدخبر: 927342 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟