عکس پسر خوشتیپ امیرسلیمانی را ببینید / کمند امیر سلیمانی خوشحال ترین مادر دنیا

کمند امیرسلیمانی بازیگر سینما و تلویزیون است. شاید خیلی‌ها باور نکنند که کمند امیرسلیمانی پنجاه سالگی را رد کرده باشد.  در این تصویر کمند امیرسلیمانی در کنار پسر بزرگش دیده می‌شود.

کمند امیرسلیمانی پسر بزرگی دارد.

قبل از بازی در «پدرسالار» بینی‌ام را عمل کردم

کمند امیرسلیمانی با یادآوری اینکه جراحی بینی‌اش به قبل از بازی در سریال «پدرسالار» برمی‌گردد، خطاب به آن‌هایی که جراحی‌های. مکرر زیبایی انجام می‌دهند، گفت: بهتر است خیلی به صورت‌مان دست نبریم؛ چرا که اجزای صورت هر فردی مختص خودش است.

ایسنا: ، کمند امیرسلیمانی درباره‌ی عمل بینی‌اش توضیح داد: شخصا جهت بهترسازی و زیباسازی چهره‌ام عمل بینی‌ام را انجام دادم. چرا که احساس می‌کنم صورتم نقش اصلی‌ام را در حرفه‌ام ایجاد می‌کند.

ضمن اینکه برای این کار مدت‌ها تحقیق کردم و توصیه‌ام برای آن‌هایی که قصد جراحی‌های زیبایی دارند این است. که پیش از عمل حتما تحقیق کنند و بدون تحقیق اقدام نکنند.

این بازیگر سینما و تلویزیون همچنین خاطرنشان کرد: پیش از عمل بینی‌ام کمی نگرانی داشتم که نکند چهره‌ام تغییر غیرطبیعی داشته باشد.

او ادامه داد: جراحی بینی من به قبل از سریال «پدرسالار» برمی‌گردد. زمانی که ۱۸ سالم تمام شد، بینی‌ام را عمل کردم.

به یاد دارم آن زمان که برای عمل بینی‌ام به پزشک مراجعه کردم پرسیدم که آیا عمل بینی روی صورتم خوب انجام می‌شود یا خیر؟

که در پاسخ پزشک معالجم گفت عالی می‌شوی. بر این اساس لازم است توضیح دهم کمی در تصویر با بینی قبلی‌ام مشکل داشتم. اما معتقدم هر فردی یک کاراکتری دارد و شخصیت هر فرد به چهره‌اش می‌آید.

جراحی زیبایی همه آدم‌ها را یک شکل کرده

امیرسلیمانی که در برنامه «کافه سوال» حاضر شده بود، در سخنان پایانی‌اش در پاسخ به پرسش مجری مبنی بر اینکه شما سال‌ها. در خارج از ایران زندگی می‌کردید، آیا در آنجا هم افراد تا این حد درگیر جراحی‌های زیبایی و پلاستیک بودند؟ اینگونه پاسخ داد:

در آنجا جراحی‌های زیبایی خیلی کمتر از ایران بود. تبی که در ایران در حیطه جراحی‌های پلاستیک و زیبایی وجود دارد در خارج از کشور نیست.

متاسفانه در کشورمان این مساله خیلی زیاد شده و افراد مدام سراغ عمل‌های لب، بینی، گونه، پلک و… می‌روند. و به نوعی همه آدم‌ها یک شکل شده‌اند و این خوب نیست.

کدخبر: 926775 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟