مهاجرت قطعی محمود نژاد با همسر بی حجابش ! / آنها قید ایران  را زدند ! + عکس

کیوان محمودنژاد از بازیگران پرکار سریال‌های تلوزیونی در اوایل دهه هشتاد بود. از این بازیگر چند سالی خبری نبود تا این که مشخص شد او به همراه همسرش ایران را ترک کرده است. در ادامه تصویری از تولد کیوان محمودنژاد را در کنار همسرش آیلین کیخایی مشاهده می‌کنید.

کیوان محمود نژاد

زندگی هنری کیوان محمود نژاد

کیوان محمود نژاد متولد ۲۴ خرداد ۱۳۵۷ در تهران و فرزند دوم خانواده است. از کودکی به تئاتر علاقه داشته و به کانون پرورش فکری کودکان می‌رفته است. در سن ۱۶ سالگی در کلاس استاد سمندریان رفت و پس از دیدن دوره‌هایی زیرنظر ایشان بازی در تئاتر را آغاز کرده است.

پس از شاگردی کردن نزد اساتید مختلف و گذراندن رشته عکاسی در هنرستان وارد دانشگاه سینما و تئاتر شد. و رشته سینما را در دانشگاه کاربردی ادامه داد.

به طور دقیق در سال ۷۲ تئاتری بوده به سرپرستی دکتر قطب‌الدین صادقی به نام «مرد دیوانه، ببر فرزانه» که در آن کار هم. کار سایه بازی انجام داده و در بخش دیگر کمک به بازیگران، کم‌کم در سن ۱۵ سالگی در یک گروه کاملا حرفه‌ای تئاتر قرار گرفته. و در سال ۷۴ وارد سینما و در سال ۷۵ وارد تلویزیون شده است.

عمده شهرت وی به خاطر بازی در سریال‌های تلویزیونی «کلانتر»، «کیمیای خاک» و «گارد ساحلی» می‌باشد.

وی مدتی قبل در یک شرکت سهامی که در زمینه پوشش ساختمان فعالیت می‌کرد حضور داشت. ولی در حال حاضر فعالیتش را در آن شرکت کم کرد و پس از آن به انگلیس مهاجرت نمود.

کیوان محمود نژاد یکبار در سال ۱۳۸۵ وقتی ۲۸ساله بود با یکی از دختران هم محله‌ای خود بنام تانیا ره انجام ازدواج کرد. که متاسفانه این ازدواج زیاد دوام نداشت و سرانجام به طلاق و جدایی ختم شد.

کیوان محمود نژاد برای بار دوم در سال ۹۵ با آیلین کیخایی ازدواج کرده است. آیلین کیخایی بازیگر تئاتر است و خواهر آیدا کیخایی می‌باشد.

کدخبر: 926758 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟