رازگشایی عجیب زن پیمان قاسمخانی درباره شوهرش / باور نمی کنید!

پیمان قاسم خانی/ پیمان قاسم خانی فیلمنامه نویس/ بیوگرافی پیمان قاسم خانی / همسر پیمان قاسم خانی /عکس پیمان قاسم خانی

 میترا ابراهیم همسر دوم پیمان قاسم خانی فیلنامه نویس توانمند سینما و تلویزیون است. این نویسنده که سابقه بازیگری هم دارد، در ازدواج اول خود با بهاره رهنما ازدواج کرده بود. پس از مدتی این دو با حاشیه های فراوان جدا شدند. به فاصله دو سال از اعلام خبر طلاق این دو پیمان قاسم خانی خبر ازدواج خود با میترا ابراهیمی را داد.

 میترا ابراهیمی، همسر پیمان قاسم خانی در پست تازه‌اش نوشت:

یکی از بزرگ ترین تاثیراتی که پیمان رویِ من گذاشته اینه که کم تر حرف می زنم از خودم و بیشتر سعی می‌کنم عمل بکنم . اما دلم می خواست واقعا از این مدت که بیماریم از راه رسید و بالا و پایین هاش بگم ، شاید به درد خورد .   از بعد از بیماری لئو من مدام درد داشتم و فکر می کردم عصبیه . این چند ماه اخر اما حجم درس و کار زیاد باعث می‌شد مدام سرم تو لپ تاپ باشه و از طرفی میل به کمال گرایی که باید حتما ورزش هم بکنم که کار دستم داد ! با چشم هایی گرد فهمیدم دیسک گردنم پاره شده .  تشخیصی که حتی پزشک ها هم اولش می گفتن ، حالا پاره که نه!اما وقتی نتیجه ام آر آی رو می دیدن با تاسف سری تکون می دادن و‌ می گفتن : چه کردی با خودت تو این سن ؟؟  من حتی یک خودکار نمی تونستم توی دستم بگیرم ..توان دستام تموم شده بود انگار  برام چند لحظه ی جالب داشت این بیماری که می نویسمشون .

1.وقتی اولین جراح خیلی محکم بهم گفت : خانوم پاره شده دیسک و چاره ای جز جراحی نیست . جراحی هم جای حساسی ست به هر حال ، ممکنه … و من دیگه نمی شنیدم چی میگه و حسرت خوردم بابت تمام بستنی هایی که نخوردم !

میترا ابراهیمی

کدخبر: 926050 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟