بازیگران مجرد سریال حیثیت گمشده ! / کدام مطلقه است ؟! + فیلم و عکس ها

سریال حیثیت گمشده محصول سال ۱۴۰۲ به کارگردانی «سجاد پهلوان زاده» و تهیه کنندگی «محمدرضا منصوری» بوده و «محمدحسین مهدویان» طراح پروژه و مشاور کارگردان است.

در خلاصه یک خط این مجموعه آمده است؛ زخمی، عمیق‌ تر از انزوا… ‌پای «حیثیت» در میان است!

الناز حبیبی

الناز حبیبی

الناز حبیبی متولد ۲۱ مرداد ۱۳۶۷ در تهران ، بازیگر سینما و تلویزیون است. فارغ التحصیل فوق دیپلم رشته تدوین و لیسانس رشته کارگردانی می باشد و سال ۱۳۷۶ زمانی که ۹ ساله بود با فیلم دفترچه خاطرات جلوی دوربین رفت تا اینکه با سریال دردسرهای عظیم سال ۹۳ به اوج شهرت رسید. تمام اعضای خانواده اش ساکن خارج از کشور هستند اما او در ایران زندگی می کند. این بازیگر با مهدی صاحب زمانی ازدواج کرده بود اما این ازدواج به جدایی ختم شد و درحال حاضر الناز حبیبی مجرد است.

مهدی حسینی نیا

مهدی حسینی نیا (بهرام)

مهدی حسینی‌ نیا متولد ۲۸ شهریور ۱۳۶۰ در تهران بازیگر است که فعالیت خود را از سال ۱۳۸۹ با فیلم اینجا بدون من شروع کرد و سال ۱۳۹۷ با فیلم متری ششو نیم شناخته شد. او در چند سال اخیر چهره های متفاوت و درخشانی از خود در مجموعه های شبکه خانگی به نمایش گذاشته و مورد تحسین منتقدان قرار گرفته است. این بازیگر ازدواج نکرده و مجرد است.

الناز ملک

الناز ملک

الناز ملک متولد ۱۹ آذر ۱۳۷۴ در تهران بازیگر است. دانش آموختگان موسسه آزاد بازیگری امین تارخ و فرزاد موتمن می باشد که با تئاتر فعالیت خود را شروع کرد و اولین بار با سریال سقوط  در سال ۱۴۰۱ جلوی دوربین رفت و سپس همان سال در سریال آنتن نیز دیده شد علاوه بر بازیگری به نوازندگی هم مشغول است و ساز مورد علاقه او کمانچه است و همچنین به زبان ترکی تسلط کامل دارد. الناز ملک مجرد است و تا به حال ازدواج نکرده است.

امیر نوروزی

حیثیت گمشده

امیر نوروزی متولد ۳۰ مهر ۱۳۶۵ در تهران، بازیگر تئاتر و سینما است. فارغ التحصیل لیسانس رشته تئاتر از دانشگاه هنر می باشد که از سال ۱۳۸۲ وارد تئاتر شد و سال ۱۳۹۹ با فیلم سینمایی «مصحلت» جلوی دوربین رفت و با سریال «مردم معمولی» در سال ۱۴۰۰ به شهرت رسید. می گوید اگر روزی بازیگری را کنار بگذارد به نویسندگی رجوع میکند. امیر نوروزی تا به حال ازدواج نکرده و مجرد است.

ستاره پسیانی

ستاره پسیانی

ستاره پسیانی متولد ۱۷ شهریور ۱۳۶۴ در تهران ، بازیگر جلوی دوربین و تئاتر است. دیپلمه گرافیک از هنرستان سوره و فارغ التحصیل دانشگاه وارنژ روسیه می باشد که از تئاتر شروع کرد و سال ۱۳۷۰ با فیلم «بهترین بابای دنیا» جلوی دوربین رفت و سال ۱۳۷۸ وقتی ۱۴ ساله بود با حضور در سریال «همه بچه های من» شناخته شد. علاوه بر بازیگری تجربه کارگردانی تئاتر و تجربه کار تئاتر عروسکی هم در کارنامه خود دارد. ستاره پسیانی هنوز ازدواج نکرده و مجرد است.

بهاره افشاری

بهاره افشاری

بهاره افشاری متولد ۱۴ تیر ۱۳۶۳ در شاهرود سمنان، بازیگر و کارگردان می باشد. فارغ التحصیل لیسانس رشته نقاشی و دیپلمه بازیگری است که از کار مونتاژ شروع کرد که اولین بار سال ۱۳۸۱ در ۱۸ سالگی نقش کوتاهی در یک سریال تلویزیونی بازی کرد. با سریال «او یک فرشته بود» در سال ۱۳۸۴ به شهرت رسید و می گوید رفیق باز است و از دوستای هنری معروف اش می توان به الناز حبیبی و نرگس محمدی اشاره کرد.

مهدی زمین پرداز

حیثیت گمشده

مهدی زمین پرداز متولد ۲۳ شهریور ۱۳۶۰ در تهران، بازیگر است. فارغ التحصیل فوق لیسانس رشته کارگردانی از دانشکده سینما و تئاتر دانشگاه هنر می باشد از تئاتر شروع کرد و سال ۱۳۹۱ وقتی ۳۱ ساله بود با فیلم مستندی درباره حسن باقری اولین بار در عرصه بازیگری وارد شد. در فیلم ماجرای نیمروز در سال ۱۳۹۵ دیده شد و می گوید به آدم های زیادی از جمله  علیرضا خمسه و عادل فردوسی پور شباهت دارد. این بازیگر مجرد و ازدواج نکرده است.

کدخبر: 922807 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟