آخرین عکس ها از 8 خانم بازیگر ایرانی قبل از فوت کردن + علت مرگ

ممکن است کمی ناراحت کننده باشد که به آخرین عکس یک شخصیت مشهور که زندگی اش را از دست داده است نگاه کنیم.زیرا بسیاری از این افراد مشهور اطلاع ندارند که این عکس آخرین عکس آن ها است.ما در این مطلب  آخرین عکس های هنرمندان مشهور قبل از مرگ که حتما باید آنها را ببینید را برای شما جمع آوری کرده ایم .با ما همراه باشید.

آخرین عکس هنرمندان

مهین شهابی

مهین نیک طبع مشهور به مهین شهابی در سال 1315 در شهر تهران به دنیا آمد، شهابی، دوره بازیگری را سال 1339 در هنرکده آناهیتا گذراند و فعالیت خود در رادیو را از سال 1337 آغاز کرد. شهابی در سال 1339 و درحالی که 24 سال داشت، در فیلم ماجرای جنگل ساختۀ مهدی میرصمدزاده جلوی دوربین رفت. حضور در فیلم گاو نیز از جمله تجربیات موفق سینمایی او به شمار می آید. مجموعه تلویزیونی آینه یکی از محبوب ترین سریال های دهه 60 سیما است که با حضور مهین شهابی ساخته شد و ترانه مادری از آخرین کارهای وی به حساب می آید.

مهین شهابی اردیبهشت سال 1389 به علت سکته مغزی به حالت کما در بیمارستان بستری شد و اول شهریور همان سال دار فانی را وداع گفت.

آخرین عکس هنرمندان

ثریا حکمت

آذر مهدی قلی خانی با نام هنری ثریا حکمت متولد سال1332 در خوی و از بازیگران پیشکسوت میباشد. خانم حکمت بازی در سینما را از سال 1353 با فیلم ناجورها به کارگردانی سعید مطلبی شروع کرد.

ثریا حکمت، صبح دوشنبه ۱۶ فروردین ۱۳۹۵ شمسی، بر اثر سکته مغزی، به کما رفت و  صبح روز جمعه 20 فروردین ماه در بیمارستان درگذشت.

آخرین عکس هنرمندان

نیکو خردمند

نیکو خردمند ۱۹ آبان ۱۳۱۱ در تهران و در خانواده‌ای فرهنگی متولد شد. او خواهر بزرگ‌تر آهو خردمند و دخترعموی شهرو خردمند بود. او دارای مدرک تحصیلی دیپلم و فارغ‌التحصیل کارگردانی سینما در رویال تئاتر سلطنتی بود.

نیکو خردمند حدود ساعت ۴ بامداد ۲۶ آبان ۱۳۸۸، در سن ۷۷ سالگی و در بیمارستان ابن سینای تهران درگذشت.

آخرین عکس هنرمندان

نادیا گلچین

نادیا گلچین بازیگر ایرانی و متولد سال ۱۳۳۹ در رشت بود .او فرزند نادر گلچین خواننده و دخترعموی مرجانه گلچین بازیگر بود . این بازیگر در سال ۹۱ به علت بیماری کلیوی درگذشت . از فیلم های او می توان صبحانه‌ای برای دو نفر , اصحاب کهف , نقطه‌چین , همه بچه‌های من را نام برد.

آخرین عکس هنرمندان

شهلا ریاحی

قدرت زمان وفادوست معروف به شهلا ریاحی متولد 1305 در تهران بازیگر و اولین کارگردان زن سینمای ایران است.

نام خانوادگی قبلی او شربت چی و همسر اسماعیل ریاحی کارگردان سینما است. او دارای دو فرزند به نام های منوچهر و پریچهر است. وی تحصیلات خود را تا سیکل ادامه داد.

آخرین عکس هنرمندان

مهری ودادیان

مهری ودادیان بازیگر ایرانی و متولد سال ۱۳۱۵ در تهران بود . او فعالیت هنری خود را از سال ۱۳۳۷ شروع کرد و از جمله فیلم های این بازیگر می توان شوهر آهو خانم , خداحافظ رفیق , راننده تاکسی و کمیته مجازات را نام برد .این بازیگر در اثر ابتلا به عفونت ریه در سال ۱۳۸۹ در بیمارستان سجاد درگذشت.

هما روستا چهارم مهرماه همزمان با سالروز تولدش دار فانی را وداع گفت. این بازیگر که در واپسین سال‌های عمرش با سرطان مبارزه می‌کرد، چندی پیش برای ادامه درمان به آمریکا رفت، اما معالجه در آن کشور نیز بی‌ثمر ماند و او روز چهارم مهرماه ۱۳۹۴ درگذشت.

آخرین عکس هنرمندان

پروین سلیمانی

بتول سلیمانی‌خو با نام هنری پروین سلیمانی، بازیگر تلویزیون و تئاتر، سال 1301 در تهران متولد شد.

وی اولین بازی خود را سال (۱۳۲۳) در تئاتر «شهرزاد قصه‌گو» بازی کرده‎است و اولین فیلم سینمایی خویش را با نام «گلنسا» در سال (۱۳۳۲) جلوی دوربین رفته‎است.

پروین سلیمانی در ساعت بیست روز دوشنبه ۱۲ خرداد ماه (۱۳۸۸) در پی یک دوره‎ی بیماری، دیده از جهان فروبست.

آخرین عکس هنرمندان

مهری مهرنیا

مهری مهرنیا سال ۱۳۰۶ در آلاشت سوادکوه به دنیا آمد و در ۱۳۲۶ در جامعه باربد مشغول تحصیل شد. او فعالیت در تئاتر را از سال ۱۳۲۷ آغاز کرد و در ۱۳۳۹ با فیلم «بچه‌ننه» وارد دنیای سینما شد. مهرنیا در حدود نیم قرن فعالیت هنری در بیش از ۴۰ فیلم سینمایی نقش‌آفرینی کرد.

مهری مهرنیا، صبح چهارشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۸۷ در سن ۸۲ سالگی در بیمارستان باهر تهران، بر اثر کهولت سن دارفانی را وداع گفت.

منبع: سوربان

کدخبر: 921877 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟