عکس عاشقانه  همسر زیبای علیرضا نیکبخت برای مادر شوهرش + عکس فوق لاکچری و حسرت برانگیز !

علیرضا نیکبخت / بیوگرافی علیرضا نیکبخت / عکس علیرضا نیکبخت / علیرضا نیکبخت فوتبالیست / همسر علیرضا نیکبخت

علیرضا نیکبخت واحدی ستاره اسبق تیم استقلال در سال های فوتبالی اش به سبب شکل متفاوت زندگی اش همواره در معرض حواشی گسترده ای قرار داشته است.

البته پیوستن جنجالی نیکبخت به پرسپولیس در فصل ۸۵-۸۶ پس از ۶ سال حضور مداوم در استقلال شاید یکی از بزرگ ترین نکات حاشیه ای زندگی شخصی و فوتبالی او باشد.

اما با این وجود حاشیه های زندگی شخصی این ملی پوش سابق در طول این سالیان باعث شده که او و زندگی خانوادگی اش بیش از سایر بازیکنان فوتبال در مرکز توجه همه باشد.

در همین راستا حالا انتشار یادداشتی عاشقانه از سوی مونا حسین پور همسر او خطاب به مادر علیرضا نیکبخت توجه کاربران را جلب کرده است.

این اینفلوئنسر مطرح که این متن احساسی را به مناسبت زادروز مادر همسرش منتشر کرده درباره او نوشته است:با من مثل دخترت رفتار می کنی و عشق و محبت را به من می آموزی. حمایت مان می کنی و کنار مان هستی و من به خاطر تمام این ها از تو سپاس گذارم مادر شوهر عزیزم. تولدت مبارک.

 علیرضا نیکبخت

عاشقانه هالیوودی و جدید علیرضا نیکبخت و همسرش

به گزارش وقت صبح، علیرضا نیکبخت ستاره قدیمی استقلال مدتی پیش هدایت یکی از تیم های دسته سومی لیگ فوتبال مشهد را به عهده گرفت.

اما در هفته های اخیر و با توجه به نتایج قابل قبول اش در شادکام مشهد ، بنا بر دلایلی نامعلوم از هدایت این باشگاه کنار گذاشته شد.

هر چند پس از داستان جدایی اش اغلب دوستان نزدیک نیکبخت برخی از بازیکنان و مدیریت باشگاه را مقصر اصلی این اتفاق دانسته اند.

با این وجود این ملی پوش اسبق اکنون و پس از مدت ها دوری از فعالیت حاشیه ای با انتشار یک استوری احساسی توجه دنبال کنندگان اش را جلب کرده است.

علیرضا نیکبخت با بازنشر استوری عاشقانه همسرش که با استایلی تابستانی در آینه آسانسور ثبت شده با جملاتی معنادار نوشته است: «وفاداری سبک زندگی نجیب زاده هاست»

کدخبر: 918626 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟