عکس مانتوی شیک المیرا شریفی مقدم ! + فیلم افتتاح کافه خانم مجری صدا و سیما !

المیرا شریفی مقدم / بیوگرافی المیرا شریفی مقدم / عکس المیرا شریفی مقدم / المیرا شریفی مقدم مجری / همسر المیرا شریفی مقدم

المیرا شریفی مقدم گوینده شبکه خبر دارای دو فرزند پسر است که فرزند بزرگتر امیرعباس و فرزند کوچکتر امیرابوالفضل نام دارند وی در سال 79 در آزمون ورودی شبکۀ خبر پذیرفته شده است و اولین خبری که در این شبکه اجرا کرده است فروردین سال 1381 مخصوص جوان ها بوده است .

شریفی مقدم هم اکنون گوینده مرکزی شبکه خبر می باشد و چند سالی است که با شبکه خبر همکاری می کند،وی دانشجوی رشته میکروبیولوژی دانشگاه آزاد نیز هست. ایشان همسر داوود عابدی گزارشگر ورزشی شبکه خبر نیز هستند.با ما همراه باشید داود عابدی می گوید:المیرابه خاطر من همه تلاشش را کرد که وارد شبکه خبر شود .

شریفی مقدم هم ادامه می دهد:«بله من از بچگی آقای عابدی را در تلویزیون می دیدم واز هواداران ایشان بودم.» حالا عابدی قصه اصلی را با چاشنی طنز برایمان تعریف می کند:«من با عموی همسرم از قبل دوست بودم. یک بار ایشان به من گفت که من برادرزاده ام هم به شبکه خبر آمده و هوایش را داشته باش. من هم فکر کردم برادرزاده اش یک آقاست و الکی گفتم باشه هوایش را دارم. اما یکبار که وارد تحریریه شدم و خانم شریفی مقدم خودش را معرفی کرد تازه فهمیدم دوستم ایشان را می گفت و از همان جا بود که فکر ازدواج با خانم شریفی به ذهنم افتاد و مراقبت های ویژه آغاز شد. در نهایت هم سال 82 باهم ازدواج کردیم.

المیرا شریفی مقدم

کدخبر: 914667 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟