دمت اوزدمیر با استایل سفید رنگ غوغا کرد! + عکس

به گزارش رکنا، اوزدمیر که بازیگر مطرح و محبوبی از ترکیه بوده و در ایران نیز دارای طرفداران بسیاری است، تازه ترین عکسی که در اینستاگرامش منتشر کرد توجه را به خود جلب نمود. او با استایل سفیدی که داشت این کار را انجام داد. دمت اوزدمیر بازیگر، مدل و رقصنده، متولد 26 فوریه 1992 در ترکیه است. دمت اوزدمیر سال 2018 با بازی در سریال کمدی و عاشقانه «عطر عشق» در نقش صنم با بازی  کنار بازیگر معروف جان یامان به اوج شهرت خود رسید و جایزه بهترین بازیگر زن را از آن خود کرد.

دمت اوزدمیر

بیوگرافی دمت اوزدمیر

دمت اوزدمیر کوچکترین فرزند از بین ۳ فرزند خانواده است. وی در ۷ سالگی و پس از طلاق والدینش به همراه مادرش آیشن شنر و خواهرش به شهر استانبول نقل مکان کرد و در ۸ سالگی به طور کامل پس از جدایی والدینش، ارتباطش را با پدر از دست داد. وی یک برادر به نام ولکان و یک خواهر به نام دریا دارد.

مادربزرگ او اصالتا از ترک های بلغارستان است که از بلغارستان و به ترکیه مهاجرت کرد. البته مادربزرگ او و برادرش بعدها به آلمان مهاجرت کردند.

دمت در آغاز حرفه اش در صنعت سرگرمی به عنوان رقصنده صحنه برای خواننده مشهور ترک بنگو اردن کار می کرد و درموزیک ویدیو “Hodri Meydan” این خواننده نیز حضور داشت، در بیوگرافی دمت اوزدمیر می خوانیم که وی سپس به گروه رقص “Efes Kızları” پیوست. اوزدمیر سپس در موزیک ویدیو “Ateş Et ve Unut” خواننده معروف ترکیه مصطفی صندل (ساندال) ظاهر شد و چیزی نگذشت که در سریال تلویزیونی “یه راز بهت می گم” (Sana Bir Sır Vereceğim) که از شبکه فاکس ترکیه پخش می شد، در کنار دیگر بازیگران ترک نظیر اسرا رونابار، مورات هان و اکین کوچ، در قالب شخصیت آیلین نقش آفرینی کرد.

آژانس استعداد یابی که این بازیگر با آنها کار می کند متعلق به جم تاتلیتوغ ، برادر ستاره مشهور کیوانچ تاتلیتوغ است. وی در سال ۲۰۱۵ با نقش دمت در فیلم سینمایی “روی حرفت بمان” (Tut Sözünü) توانست برای اولین بار تجربه حضور در سینما را به دست آورد .

کدخبر: 912693 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟