این مرد معروف دختر خود را منفجر کرد / جنجال جدید کریستوفر نولان  که باور نمی کنید!

کمتر از یک هفته با اکران فیلم Oppenheimer فاصله داریم و کریستوفر نولان کارگردان در این میان اطلاعات جالبی را به اشتراک گذاشته است. او به تازگی فاش کرد که دخترش فلورا نولان (Flora Nolan) در این اثر نقش کوتاهی دارد. هرچند به‌نظر می‌رسد که شخصیت او پایان ناخوشایندی در پی خواهد داشت.

طی مصاحبه اخیر نولان با The Telegraph، او فاش کرد که دختر بزرگش فلورا طی یکی از سکانس‌های فیلم که به یک انفجار هسته‌ای اختصاص دارد، حضور دارد و قرار است تا در آن سکانس شاهد متلاشی شدن صورتش باشیم. گفته می‌شود این اتفاق زمانی رخ می‌دهد که شخصیت اصلی فیلم یعنی جی. رابرت اوپنهایمر (با نقش‌آفرینی کیلین مورفی) رویا و چشم‌اندازی از قدرت مخربی که بمب اتم می‌تواند داشته باشد را می‌بیند. ظاهرا این صحنه بازتاب نقل قول معروف اوپنهایمر در زندگی واقعی است: «حال من به مرگ بدل گردیده‌ام؛ ویرانگر دنیاها». گفته می‌شود در ادامه شاهد ذوب شدن و از بین رفتن شخصیت فلورا نولان در نور سفید و سوزان انفجار هسته‌ای هستیم.

نولان در رابطه با حضور دخترش در فیلم به رسانه تلگراف توضیح داد که به کسی نیاز داشته تا این بخش کوچک از سکانس را انجام دهد. این در حالی است که هیچ بازیگر رسمی برای ایفای نقش در این سکانس انتخاب نشده بوده و او به عنوان کارگردان از دخترش درخواست کرده بود که دوست دارد در این صحنه نقش‌آفرینی کند یا خیر. نولان در ادامه اظهار داشت که قتل دختر خود در سکانسی از فیلم می‌تواند تصمیم عجیبی باشد اما او در ادامه اضافه کرد که در واقع می‌خواست تا اثرات انفجار بمب اتم در دنیای واقعی را به تصویر بکشد.

    نکته اینجاست که اگر چنین قدرت تخریب‌گری را ایجاد کنی، کسانی را که نزدیک و عزیز تو هستند نیز نابود می‌کند. بنابراین فکر می‌کنم این قوی‌ترین روش من برای بیان کردن این مساله بود.

    کریستوفر نولان؛ کارگردان فیلم Oppenheimer

علاوه بر نولان و مورفی، امیلی بلانت، رابرت داونی جونیور، رامی ملک، کیسی افلک و کنت برانا از جمله بازیگرانی هستند که در این عنوان به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فیلم Oppenheimer برای اکران در تاریخ ۲۱ جولای ۲۰۲۳ (۳۰ تیر ۱۴۰۲) برنامه‌ریزی شده است.

کریستوفر نولان

کدخبر: 911415 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟