افسونگری زن جذاب رضا قوچان نژاد / این عکس دل خانم بازیگر را لرزاند!

ساره بیات / بیوگرافی ساره بیات / ساره بیات بازیگر / عکس ساره بیات / همسر ساره بیات

 ساره بیات بازیگر مشهور سینما همواره با انتشار مطالب و تصاویری در فضای مجازی نسبت به خانواده اش خصوصا خواهرش سروین بیات به آنان ابراز احساسات می کند.البته شهرت خانواده بیات پس از ازدواج سروین با رضا قوچان نژاد و ساکن شدن این زوج در هلند باعث بیشتر دیده شدن این خانواده در شبکه های اجتماعی شده است.

عکس/ استوری عاشقانه و جالب ساره بیات برای همسر رضا قوچان نژاددر همین رابطه حالا ساره بیات که پس از ازدواج اش با علیرضا افکاری آهنگساز مطرح کشور بسیار کم کار شده است، استوری عاشقانه ای خطاب به خواهرش در اینستاگرام اش منتشر کرده است.این بازیگر باسابقه با نمایش تصویری از سروین بیات خطاب به او نوشته است: تو عشقی یا عشق تو؟

البته پاسخ همسر رضا قوچان نژاد هم به این ابراز علاقه جالب بوده است. چرا که او با جمله «عشق تو» این مکالمه عاشقانه را کامل کرده است.

کار خطرناکی که رضا قوچان نژاد در تهران انجام داد!

به گزارش وقت صبح، رضا قوچان نژاد در زمان بازیگری اش در زمین فوتبال یکی از محبوب ترین کاپیتان های فوتبال ملی ایران بوده است.

حتی اکنون که او مدت ها است از فوتبال خداحافظی کرده است، همچنان طرفداران گسترده ای او را در صفحه شخصی اش دنبال می کنند.

با این حال گوچی در هفته های اخیر به همراه خانواده اش برای تعطیلات به ایران سفر کرده بود.

همین امر باعث شده که او حالا و پس از بازگشت به هلند تصاویر جذابی را که در این سفر ثبت کرده با مخاطبان اش به اشتراک بگذارد.

در همین خصوص حالا ستاره پیشین تیم ملی عکس خاصی را از خودش در خیابان های تهران منتشر کرده است.

او در این استوری بامزه نشان داده که به مانند روزهای کودکی و به رسم ایام قدیم در حرکتی خطرناک به بالای درختان رفته و عکسی گرفته است.

کدخبر: 910910 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟