همه رازهایی که باید درباره زن بهرام رادان بدانید! / مینا مختاری واقعا کیست؟

بهرام رادان / بیوگرافی بهرام رادان / عکس بهرام رادان / بهرام رادان بازیگر / همسر بهرام رادان

مینا مختاری ، همسر بازیگر محبوب بهرام رادان، در حال حاضر وارد مرحله‌ی جدیدی از فعالیت‌های خود شده است. او به تازگی تبلیغات بیشتری دریافت کرده و نیاز به سانسور دارد. این نشان می‌دهد که مینا مختاری در تلاش است تا با بکارگیری روش‌های نوین، مخاطبانش را بیشتر جذب کند.

مختاری از بلاگرهای معروف شبکه‌های اجتماعی است و در زمینه مدوفشن هم فعالیت دارد. او برند خود با نام میمو را تأسیس کرده و از زنان فعال در عرصه استایلینگ و لباس است.

مینا مختاری در مراسم ازدواجش دو لباس عروس مختلف پوشید. هر دو لباس عروس توسط خود مینا مختاری و ستاره میران طراحی شده بودند. لباس نخستی که در اسلاید دوم می‌بینید با دامنی پف‌دار و توری کاملا متناسب با اندام عروسی بود که پاهای کشیده و بالاتنه بلندی دارد. لباس او بسیار پوشیده هم بود و به نظر می‌رسد که به دلیل محافظه‌کاری‌های ناشی از شهرت، چنین طرحی در نظر گرفته شده است.

لباس دیگر همسر بهرام رادان طرح مرمید (mermaid) یا پری‌ دریایی و اصطلاحا ماهی داشت. این لباس هم با ظرافت او در تناسب بود و ظاهرا برای تصویربرداری عکس‌های غیررسمی‌تر و پویاتر مورد استفاده قرار گرفته بود.

بهرام رادان برای مراسم ازدواج از تاکسیدویی استفاده کرده بود که طراحی و آماده‌سازی‌اش کار برند بازلی بود. این تاکسیدو دوخت بسیار شکیل و مناسبی داشت و کیفیت آن در تصایر مبهم از این ازدواج هم به‌خوبی حس می‌شود. یکی از مهم‌ترین نکات در جلوه بیشتر کت‌وشلوار و مشتقات آن، کیفیت دوخت است.

کدخبر: 910891 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟