ازدواج میثم مطیعی و همسرش / چه کسی در گوش فرزندش اذان گفت؟  + عکس ها

به گزارش رکنا، میثم مطیعی در مداحی‌های خود به مسائل مرتبط با جبهه مقاومت و دیگر موضوعات سیاسی و اجتماعی نیز اشاره می‌کند.
مطیعی از شاگردان مجتبی تهرانی و فارغ‌التحصیل دکتری علوم قرآن و حدیث از دانشگاه امام صادق است.

میثم مطیعی

میثم مطیعی در تهران به دنیا آمد و در خانواده‌ای مذهبی بزرگ شد. پدر او از مبارزان انقلاب ۱۳۵۷ بود که در سال ۱۳۸۳ درگذشت و عمویش در جنگ ایران و عراق به شهادت رسید.

مطیعی اولین کارهایش را از جلسات مذهبی مجتبی تهرانی آغاز کرده‌است. او از مؤسسین دفتر حفظ و نشر آثار مجتبی تهرانی است و اولین مدیر عامل این مؤسسه نیز بوده‌است. او در مصاحبه‌ای با تسنیم در بهمن ۱۳۹۱ اعلام کرد که به خاطر تعالیم استاد اخلاقش مجتبی تهرانی مدت‌ها از پذیرش پیشنهاد مداحی در صدا و سیما و مصاحبه با رسانه‌ها خودداری می‌کرده‌است.

میثم مطیعی

میثم مطیعی در سال ۱۳۸۹ در دوره دکتری دانشگاه امام صادق ورودی بهمن ماه پذیرفته شد. او در سال ۹۴ از پایان‌نامه دکتری تخصصی خود با عنوان «مبانی و راهکارهای قرآنی و روایی در رویارویی با اهانت به معصومان» به راهنمایی عباس مصلایی‌پور (دانشیار و عضو هیئت علمی دانشگاه امام صادق) دفاع کرد و با نمره عالی قبول شد. او در ماه‌های ابتدایی سال ۱۳۹۵ به عضویت هیئت علمی دانشکده الهیات، معارف اسلامی و ارشاد این دانشگاه درآمد.

ازدواج و همسر

میثم مطیعی متاهل است و صاحب یک فرزند می باشد.

اذان و اقامه فرزندش را حاج آقا تهرانی به گوشش خوانده است.

 

کدخبر: 910660 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟