واکنش جالب وحید امیری به ماجرای ماشین های لاکچری

وحید امیری در حاشیه بازی دوستانه درباره ترک اعتیاد با خبرنگاران صحبت کرد و در ابتدا گفت: وظیفه بود که در تعطیلات که در تهران بودیم و این مسابقه برگزار شد شرکت کنیم. امیدوارم که هیچکس درگیر مواد مخدر نباشد؛ همه خانواده‌ها سلامت باشند و از کنار هم بودن لذت ببرند.

وی با اشاره به تورنمنت کافا عنوان کرد: یک شرایطی بود در راه آماده‌سازی برای جام ملت‌های آسیا. ما باید از هر موقعیتی نهایت استفاده را برای هماهنگی بیشتر ببریم. به نظر من چیزی که بیشتر از همه به تیم ملی کمک می‌کند این رفاقت و همدلی‌ای است که خدا را شکر در این اردو به آن رسیدیم. بالاخره برای بالا بودن و بالا رفتن نیاز است که یک محک جدی زده شود و بازی با ازبکستان همان محک جدی بود.

ستاره ملی‌پوش پرسپولیس با اشاره به دیدار مقابل ازبکستان توضیح داد: بازی‌های ما با ازبکستان همیشه نتایج نزدیکی داشته است. 1-0 و 2-0 بوده و به نظر من بازی خیلی خوبی بود؛ هر چند که برخی می‌گویند که بازی در سطح تیم ملی نبود اما به نظر من خوب بود. متاسفانه در این موقعیت که شش-هفت ماه تا جام ملت‌ها مانده، فقط ما بازیکنان و کادر تیم نباید با هم اتحاد داشته باشیم بلکه اصحاب رسانه و هواداران هم باید متحد باشند. اگر دنبال این افتخار ملی هستیم، این افتخار فقط مختص بازکینان تیم ملی نیست و برای همه مردم ایران است.

امیری در خصوص استوری مشترک بازیکنان گفت: می‌خواستیم به همه بگوییم که ما فقط برای سربلندی کشورمان کنار هم هستیم و هدفی جز خوشحالی مردم نداریم و امیدوارم در آخر مردم از ما راضی باشند.

این بازیکن درباره مصدومیت بیرانوند اظهار داشت: آنجا که بودیم و طی تماسی که با دکترهای ایران داشتند گفتند که علی (بیرانوند) باید جراحی شود اما پس از بازگشت به ایران و معاینه دوباره توسط پزشکان گفته شد که نیاز به جراحی نیست. انشالله بعد از دو سه هفته می‌تواند به تمرینات اضافه شود.

او در مورد شرایط پرسپولیس برای فصل آینده عنوان کرد: هواداران همیشه نسبت به آینده تیمشان حساس هستند و دوست دارند بهترین اتفاقات ممکن بیفتد. سال گذشته اتفاقات خوبی در نقل و انتقالات افتاد و بازیکنان جدید هم از لحاظ مسائل حاشیه‌ای و فنی به تیم ما کمک کردند و خودشان یک رهبر و لیدر داخل تیم بودند و نیازی نبود که خدایی نکرده بازیکنان را جمع کنیم. مطمئن باشید امسال هم با مدیریتی که داریم و کادرفنی که داریم، اتفاقات خوبی رخ می‌دهد.

امیری درباره اخراج حسین کنعانی در بازی با ازبکستان اظهار داشت: الحمدالله این در بازی دوستانه بود و در بازی رسمی نبود که به تیم ملی لطمه بزند. البته من آنجا به او گفتم که ما ده نفره شدیم و اگر گل می‌خوردیم شرایط سخت می‌شد. خودش هم فهمید که از این اتفاقات نباید در تیم ملی تکرار می‌شد. ما جام ملت‌های 2019 را به خاطر همین اتفاقات از دست دادیم، اما مطمئن باشید این اتفاقات رخ نمی‌دهد.

این بازیکن باسابقه تیم‌ ملی راجع‌به پاداش جام جهانی و دریافت حواله خودرو توضیح داد: هنوز هیچ چیزی قطعی نیست. اگر یک دانه از بازیکنان این اتفاق برایش افتاد و ماشینش را آورد در ایران و سوار شد، این سوال را بپرسید. بالاخره پاداشی است که در نظر گرفته شده و من نمی‌گویم کم یا زیاد است. در این شرایط بالاخره وقتی شاید کسی به آن فکر کند، مسئله بزرگی باشد اما هنوز اتفاق نیفتاده.

وحید امیری در پاسخ به این سوال که آیا تصاویر منتشر شده از خودروها برای بازیکنان نیست؟ گفت: من اطلاع ندارم اما می‌دانم حتی یک ماشین از گمرک خارج نشده که شما بگویید پلاک گرفته شده باشد یا وارد کشور شده باشد.

کدخبر: 904007 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟