عکس/ استوری متفاوت و جالب طناز طباطبایی برای حسین علیزاده

طناز طباطبایی / بیوگرافی طناز طباطبایی / عکس طناز طباطبایی / طناز طباطبایی بازیگر / اینستاگرام طناز طباطبایی

 اگر آثار طناز طباطبایی را در طول دو دهه اخیر دنبال کرده باشید، احتمالا می دانید که او در طول سال های اخیر کم کار شده است.علت این کم کاری هم طبق گفته خودش خودخواسته بوده است. او کمتر اثری را برای بازی می پذیرد و تلاش می کند در نقش های دم دستی حاضر نشود.او سال قبل هم در مجموعه نمایش خانگی یاغی حضور پیدا کرد و توجه مخاطبان را جلب کرد.

طباطبایی در این سریال نقش طلا مطلا و همسر بهمن را بازی می کرد. و تا قسمت های پایانی با هنر بازیگری اش مخاطب را شگفت زده می کرد.طناز طباطبایی اکنون هم یک استوری در تمجید از حسین علیزاده منتشر کرده و نوشته است:

استوری متفاوت و جالب طناز طباطبایی برای حسین علیزاده

بخوانید: عصبانیت طناز طباطبایی از خشک شدن درخت 500 ساله + عکس

بیوگرافی طناز طباطبایی

طناز طباطبایی، بازیگر تلویزیون، سینما و تئاتر، متولد ۲۰ اردیبهشت ۱۳۶۲ در تهران است که از سال ۱۳۷۹ فعالیت خود را آغاز نمود و در رشته کارگردانی تئاتر فارغ التحصیل شد.

او سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن از چهلمین جشنواره فیلم فجر برای فیلم بی رویا. سیمرغ بلورین بهترین بازیگر مکمل زن از بیست و هفتمین جشنواره‌ی فیلم فجر برای فیلم صداها. و لوح تقدیر از جانب جشنواره فیلم ‌های ایرانی سانفرانسیسکو به عنوان بهترین بازیگر نقش اول زن برای فیلم هیس! دخترها فریاد نمی‌زنند، را در کارنامه دارد.

از دیگر آثار او می توان به خورشید، شنای پروانه، رخ دیوانه، اروند. خشم و هیاهو، آرایش غلیظ، ۵۰ قدم آخر، ‌پریناز،‌ مرگ ماهی، قلب یخی، روسی، میلیونر میامی و طلا اشاره کرد.

کدخبر: 901989 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟