شادی مختاری جذاب تر از  سحر قریشی ! + عکس های خوش چهره ترین خانم بازیگر ایرانی !

شادی مختاری / شادی مختاری بازیگر/ شادی مختاری بیوگرافی / شادی مختاری سینما / شادی مختاری عکس

مختاری و یا پردیس پورعابدینی دقیقا این شکلی شدن و در حالی که هر کدوم یه سریال تو نمایش خانگی بازی کردن و شدن نقش اصلی، دیگه بیخیال بازیگری شدن و هنوز تو فیلم سریال دیگری دیده نشدن! خب چرا؟ شادی مختاری یه وجودیت مغرور طور داره که تو اینستاگرامش نشون داده میخواد به هیشکی رو نده و خیلی هم مردمی نباشه.

شادی مختاری

شاید بگین چرا چطور چیشده مگه؟ که باید در پاسخ بگیم صفحه اینستاگرام هر کسی کمی تا قسمتی نشون دهنده سلیقه و شخصیت اون چهره هستش و شادی مختاری تا به اینجا عکس هایی که از خود منتشر کرده بدون لبخند و نرم بودن بوده. این در حالیه که مثلا برین تو پیج می بینین شادی مختاری همش ژست هایی عقاب طور گرفته و اگر سری به پیج مثلا خانوم مهراوه شریفی نیا بزنید متوجه خواهید شد که خونگرمی از سر و روش میباره! این ها به کنار، در ادامه تصویری از شادی مختاری مشاهده می کنید که زیبایی چهره خانوم بازیگر باعث شد تا کامنت هایی مثبت و زیبا به مانند خودش بگیره.

 

شادی مختاری

از چالش هایی که شادی مختاری در ابتدای ورودش داشت این بود که اصلا اون اولا کسی اسم و رسم خانوم بازیگر رو نمیدونست و همه فکر میکردن ایشون داره ادای سحر قریشی رو در میاره و شده بدل این بازیگر!

چرا که شادی مختاری در نگاه اول شباختی بسیار زیادی به سحر قریشی داشت و بعد تر که چشم مخاطب عادت کرد دیگه این موضوع حل شد و حالا شادی خانوم خودش یه پا سحره! البته که این موضوع فقط در رابطه با این چهره نیست و زیبا کرمعلی هم اولا خیلیا میگفتن کپ نازنین بیاتی هستش و حتی خود نازنین رو هم میگفتن شباهت زیادی به ترانه علیدوستی داره!! می بینین؟

 

کدخبر: 901766 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟