الهام حمیدی بازیگری را کنار گذاشت / خانم بازیگر مدلینگ همه را شوکه کرد!

 الهام حمیدی از بازیگرای بسیار مشهور و محبوب ایرانی که خیلی ساله تو این عرصه شگفت انگیز داره بازی میکنه و فعاله. البته که تو این چند سال اخیر یکسری از هنرمندان ما کم کار شدن و بیشتر رفتن به سمت و سویی دیگر که خب باید بگیم الهام حمیدی هم دقیقا یکی از اونهاست و بیشتر تو فضای مجازی دیده میشه نه بازیگری! الهام حمیدی از چهره های دهه پنجاهیه که این روزا مشغول بزرگ کردن دو فرزند فسقلیشه که شیر به شیره هستند و به خواست مامی و ددی دارن باهم بزرگ میشن که واقعا هم سخته و باید اعتراف کرد دلیل کم کاری خانوم بازیگر بر سر پروژه ها منطقیه!

اما گفتیم برخی از هنرمندان به خصوص خانوما این روزا جایی دیگر مشغولن که به فضای مجازی ربط داره! اون موارد چی هستند؟ خدمتتون عرض کنیم که این روزا بسیاری از خانومای بازیگر در حالی که شاید چندان چهره و یا اندام خاصی برای ارائه نداشته باشن، اما دیده میشه که در مدلینگ دیده میشن. این مدل بودنه هم میتونه آرایشی باشه و هم مزون و لباس! الهام حمیدی در هر دو مورد فعالیت داره و اتفاقا از اکتیوای روزگاره. انتقادی که در رابطه با چهره و اندام بازیگران شد برای الهام بانو در رابطه با فیسش باید فاکتور بگیریم چرا که اتفاقا این بازیگر زن فیسی آرایش خور و زیبا دارد. خیلی پروتزی و غیر طبیعی نیست، از طرفی هم بعضی از بانوان چهره ای دارند که میکاپ به صورتشون میشینه و اَکت های زبیایی هم ازشون در میاد! الهام حمیدی یکی از اونهاست که در ادامه نمونه ای بارز و جدید از آن را مشاهده می کنید.

 میگن از رو ظاهر قضاوت نکن! الهام حمیدی چه آلاگارسون بود خبر نداشتیم!

الهام حمیدی از دست هنرمندانی محسوب میشه که بیشتر تو تلویزیون بازی کرده و کمتر سینما. این در حالیه که بازی در تلویزیون سختی خاص خودش رو داره چرا که ابهت و درآمد سینما چیز دیگریست! خانوم بازیگر که چهره ای معصومانه داره، بیشتر در نقش های اینچنین هم دیده شده اما اونچه که اینستاگرام به آدما یاد داده اینه که اصلا از روی ظاهر نباید تشخیص داد کی چه سبک افکاری داره. مثلا الهام بانوی خودمون که در بیشتر نقش ها مثبت هستش، در واقع از چیتان پیتان های روزگاره که دست خوبی هم بر ساخت حواشی داره.

یکی از این حاشیه هارو در ادامه می بینیم اما بهتره ابتدا با سبک استایل وی آشنا بشیم که گفتیم خیلی با نقشا فرق داره! الهام حمیدی از متفاوت بین هایی هستش که سعی داره تا همیشه خاص دیده بشه. این روند خانوم بازیگر بیشتر وقتا هم عجیب غریب از آب در نمیاد که ظاهرا این به دلیل طبع استایلیست بودن وی می باشد. الهام حمیدی به گفته خود، در گذشته طراح لباس بوده و حالا می بینیم که گاهی بسیار خوشتیپ و گاهی هم بسیار ناجوررررر! 

الهام حمیدی

 منبع : شایا نیوز

کدخبر: 901449 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟