پورش یا مازراتی الهام حمیدی؟  + فیلم جنجالی دور دور لاکچری خانم بازیگر !
حجم ویدیو: 4.01M | مدت زمان ویدیو: 00:00:32

الهام حمیدی متولد هشتم آذر ماه ۱۳۵۶ در شهر تهران است. الهام حمیدی تحصیلاتش را تا مقطع لیسانس در رشته حسابداری ادامه داده است و از دانشگاه آزاد اسلامی مدرک کارشناسی اش را گرفته است. خانواده الهام حمیدی ۵ نفره است. الهام حمیدی یکبار طلاق گرفته است.الهام حمیدی حالا با همسر دومش به نام علیرضا صادقی توانسته زندگی پایداری داشت باشد.

به گزارش رکنا، الهام حمیدی چندی پیش فیلمی تاز دور دور با ماشین لاکچری اش در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد. همه مردم از این تجمل گرایی و خودنمایی این خانم بازیگر متعجب شدند.

یکی از بحث های داغ فضای مجازی مدل ماشین الهام حمیدی است. برخی از اخبار مدل ماشین این خانم بازیگر را مازراتی دانستند اما یکی از کارشناسن خودرو در تماسی به رکنا، مدل ماشین این خانم را پورشه دانست. قیمت نجومی این ماشین یکی از بحث های داغ فضای مجازی شده است. این ماشین قیمتی در حدود 70 میلیارد ریال دارد که همین نکته از فخر فروشی این خانم بازیگر همه مخاطبان را دلخور کرد.

لهام حمیدی یکی از بازیگران زنی است که حرف و حدیث درباره عمل های زیبایی اش زیاد است. برخلاف نظر مردم درباره صورت الهام حمیدی ، خانم حمیدی تکذیب می کند که عمل خاصی (مثل بوتاکس، ژل و ...) روی صورتش انجام داده باشد.

ازدواج جنجالی الهام حمیدی

الهام حمیدی

وقتی نام خانم حمیدی می آید بی اختیار باید درباره ازدواج جنجالی او هم صحبت کنیم . یکی از بزرگترین حاشیه های زندگی الهام حمیدی دروغ گفتن درباره ازدواجش بود. الهام حمیدی چند سال پیش ازدواج کرد و ازدواج او حاشیه های زیادی داشت چراکه او برای بار دوم ازدواج می کرد اما به مردم گفته بود که بار اولم است و همین باعث شد برخی از رسانه ها تصاویری از ازدواج اول او منتشر کنند و حاشیه هایی ایجاد شود.

الهام حمیدی

واکنش الهام حمیدی به مشهور ترین شایعه درباره وضعیت مالی او که زندگی در برج مشهور است : شایعات که زیاد است، بیننده و شنونده باید عاقل باشد. من خودم کلیپی که از برج ۷۲ ملت پخش شد را دیده ام. راستش من حدود پنج سالی هست که در این برج ساکن هستم و اتفاقا برعکس آنچه عنوان می شود، واحدی معمولی دارم که اتفاقا مستاجرش هستم. صاحبخانه بسیار خوبی دارم که واقعا با من راه آمده است و اگر بشود شاید سال دیگر را هم تمدید کنم وگرنه من هم مانند سال های قبل باید دنبال خانه مناسب بگردم. آن خبرهایی که عنوان می شود واقعا در این برج وجود ندارد. آن رقم های هنگفت نیست و شاید اجاره ای که من پرداخت می کنم در حد خیلی از خانه های معمولی باشد. ما گاها صاحبخانه های منصف داریم و صاحبخانه من نیز یکی از آنهاست. ایشان به من لطف دارند و با اجاره ای مناسب امکان داده که اینجا باشم.

الهام حمیدی

 

کدخبر: 897364 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟