حاملگی عجیب این پیرزن از شوهر 25 ساله اش + عکس تاسفبار و باورنکردنی

کوران مک کین (Quran McCain) ۲۵ ساله که با شریل مک گرگور (Cheryl McGregor) ۶۲ ساله ازدواج کرده است، پس از آپلود ویدیویی از رقص خودشان در تیک تاک (TikTok)، بارها این پیام را گرفت که کم کم دارد پیرتر از همسرش به نظر می‌رسد.مرد 25ساله و همسر ۶۲ساله‌اش منتظر اولین فرزندشان هستند

این زوج متاهل از جورجیای آمریکا که ۳۷ سال فاصله سنی دارند، اغلب ویدئوهایی از زندگی خود در رم، ایتالیا در TikTok منتشر می‌کنند. اخیرا وقتی کوران و شریل ویدیویی را آپلود کردند، کاربران تیک تاک اشاره کردند که از نظر سنی به طور فزاینده ای در حال شبیه شدن به یکدیگر هستند. در این کلیپ که اکنون بیش از ۲۲۴ هزار نفر آن را دیده‌اند، این دو یک قطعه رقص اجرا می‌کنند، اما ظاهرا مردم نمی‌توانند از نگاه کردن به موهای کوران دست بردارند.

کاربران به سرعت به این واقعیت اشاره کردند که ظاهر جدید او را پیر نشان می‌دهد. یک نفر گفت: «کم کم داری پیرتر از او به نظر میرسی، چطور ممکنه؟» یک نفر دیگر نوشت: «همین حالا هم پیر به نظر میرسه. مثل زنش.»

نفر سوم نوشت: «خواهر و بردارند یا زن و شوهر؟» و دیگری گفت: «پسر بیچاره. احتمالا موهاش رو رنگ کرده که پیرتر به نظر برسه.»

کوران و شریل حالا در انتظار اولین فرزند مشترک خود از طریق رحم اجاره ای هستند. شریل در حال حاضر مادر هفت فرزند است و ۱۷ نوه دارد.

این زوج اولین بار در سال ۲۰۱۲ زمانی که کوران تنها ۱۵ سال داشت و در یک رستوران فست فود کار می‌کرد با هم ملاقات کردند؛ جایی که توسط کریس، پسر شریل مدیریت می‌شد. اما رابطه عاشقانه آنها در نوامبر ۲۰۲۰ آغاز شد؛ بعد از اینکه کوران متوجه شد شریل به عنوان صندوقدار در یک فروشگاه بزرگ مشغول به کار است.

ازدواج

آنها شروع به قرار گذاشتن کردند و کوران در جولای ۲۰۲۱ با یک حلقه نامزدی ۳۰۰۰ دلاری از شریل خواستگاری کرد. این زوج در سپتامبر همان سال به تنسی گریختند و تنها با دو دوست و شاهد به عقد هم درآمدند.

کوران پیش‌تر درباره روزی که از شریل درخواست ازدواج کرد گفته بود: «قبل از آن به شدت عصبی بودم و تمام تلاشم را می‌کردم که خونسردی‌ام را حفظ کنم اما به محض اینکه وارد پارکینگ شدیم گریه‌ام گرفت. شریل شوکه شده بود چون نمی‌دانست من می‌خواهم خواستگاری کنم، اما این باعث شد احساس خاص بودن کند.»

او همچنین از علاقه‌اش به همسرش گفت: ‌«دلایل زیادی وجود دارد که چرا من شریل را به عنوان همسرم انتخاب کردم. او زیبا، ظریف، قوی، نجیب، صادق و دلسوز است.»

منبع:سینما برتر

کدخبر: 895729 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟