لو رفتن عکس های عروسی مجلل یاغی استقلالی ها /  روی همه میلیاردرها را کم کرد ! / عمرا حدس بزنید
به گزارش رکنا،  عروسی « حنیف عمران‌زاده » در محدوده گرمدره کرج در یک تالار بسیار لاکچری و مدرن برگزار شد که قیمت غذایش بسیار گران بود.

J1435302221

JamNewsImage14363846 - Copy - Copy

 

اگر بگوییم ماجرای ازدواج «حنیف عمران‌زاده» اولین یا لاکچری‌ترین است، سخنی به گزافه گفته‌ایم. قبل از مراسم ازدواج حنیف، «بهاره رهنما» در ازدواج مجددش ترکانده بود و با انتشار عکس‌های زیادی از مراسم عروسی‌اش، لاکچری بودن مراسم را به رخ همه کشیده بود.

همسر رهنما، «امیر خسرو عباسی» مالک معروف یک برند آرایشی و بهداشتی است که برای مراسم ازدواج‌شان محدودیتی در خرج و مخارج البته با جذب انواع حامی مالی قائل نشده بود. مراسم ازدواج این زوج در یکی از باغ تالارهای معروف پایتخت و در فصل تابستان برگزار شد و عکس و فیلم‌هایش توسط عکاس اختصاصی رهنما منتشر شد و از شبکه‌های اجتماعی و رسانه‌ها سر در آورد.

همچنین «رضا قوچان‌نژاد» بازیکن سابق تیم ملی هم مراسم عروسی‌اش را در هتل مجلل «اینترکونتیننتال آمستل» شهر آمستردام هلند برگزار کرد که افزون بر لاکچری بودن مراسم، مهمانان سرشناسی از خواننده‌های لس آنجلسی گرفته تا بسیاری از بازیکنان تیم ملی و همین طور اهالی سینما به واسطه خواهرزنش یعنی ساره بیات در مراسم حضور داشتند.

همین چند وقت اخیر هم محسن فروزان و همسرش که از مدل‌های معروف اینستاگرامی است، مدت‌ها برای عروسی‌شان تبلیغ کردند و تقریبا مرحله به مرحله مراسم‌شان به اشتراک گذاشته شد. مراسمی که بسیاری از ستاره‌ها و بازیکنان فوتبال استقلال و تراکتورسازی تبریز در آن حضور داشتند.

چندی پیش هم «سمانه پاکدل» و «هادی کاظمی» با انتشار ویدئویی متفاوت خبر از ازدواج‌شان که البته نسبت به بقیه کم خرج بود، دادند. ویدئویی که در آن آهنگ «ای جان من» از «مبین جعفری» را لب می‌زدند و در نهایت به عکس‌هایی از مراسم شان ختم شد. البته این‌ها فقط کسانی هستند که خودشان سعی در تبلیغ مراسم‌شان داشته اند وگرنه برگزاری مراسم پرطمطراق بین سلبریتی‌ها همه گیر شده است.

مراسم عروسی حنیف عمران زاده چقدر آب خورد؟ +عکس

 

مراسم عروسی حنیف عمران زاده چقدر آب خورد؟ +عکس

 

مراسم عروسی حنیف عمران زاده چقدر آب خورد؟ +عکس

 

مراسم عروسی حنیف عمران زاده چقدر آب خورد؟ +عکس

 

مراسم عروسی حنیف عمران زاده چقدر آب خورد؟ +تصاویر

کدخبر: 895214 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟