دختر چشم رنگی 6 سال گم شد + فیلمی که مو به تنتان سیخ می کند!
حجم ویدیو: 9.14M | مدت زمان ویدیو: 00:00:21

“کیلا آنبهوآن” دختری که در سال 2017 به شکلی مرموز مفقود شده بود سرانجام پس از شش سال زنده  پیدا شد. این دختر متولد اهل ایلینوی آمریکا، زمانی که 9 ساله بود، مفقود شد. او در زمانی که مفقود شد تحت مراقبت مادرش “هیثرآنبهوآن” بود. ناپدید شدن او یکی از معماهای غیرقابل حل بود که در آخرین فصل سری Netflix در ماه اکتبر سال گذشته نیز برجسته شد.

با این حال پس از سال ها،  این دختر در کارولینای شمالی پیدا شد و به پدرش ملحق شد. با توجه به جزئیات، کودک گمشده در یک فروشگاه لباس دوم در شب شنبه، 13 مه گذشته پیدا شد. یک کارمند فروشگاه کودک را شناخت و با اداره پلیس آشویل تماس گرفت. مادر کودک در همان روز دستگیر شد. در حالی که این زن در بازداشتگاه است یک قرار وثیقه ببه مبلغ 250،000 دلاربرای وی تعیین شده و منتظر استرداد است.

مرکز ملی کودکان گمشده، بازگردانی ایمن این دختر به پدرش را تایید کرد و همچنین در بیانیه ای از پدرکودک،” رایان ” از کسانی که با جستجو به خانواده او کمک می کردند، تشکر کرد. در اینئ بیانیه آمده است: « “من خوشحالم که کایلا در خانه و امن است. من می خواهم از اداره پلیس پلیس جنوبی، مرکز ملی کودکان گمشده  و همه آژانس های اجرای قانون که در این مورد به ما کمک کردند تشکر کنم. من همچنین می خواهم از همه دنبال کنندگان در صفحه فیس بوک “Kayla Home” تشکر کنم، که به زنده ماندن داستان مفقودی او کمک کردند و در گسترش خبررسانی نقش مهمی داشتند.»

دختر گمشده

منبع:سانا پرس

کدخبر: 894021 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟