16 حقیقت زندگی خصوصی محمد رضا گلزار که نظرتان را عوض می کند / باور نمیکنید!

محمد رضا گلزار/محمد رضا گلزار عکس/محمد رضا گلزار بیو گرافی/ محمد رضا گلزار بازیگر / محمد رضا گلزار سینما

بیوگرافی محمد رضا گلزار: نکات جذاب و خواندنی در مورد محمدرضا گلزار سوپراستار مطرح و جذاب کشورمان به همراه فیلم شناسی و عکسهای خانوادگی از کودکی تا به امروز او را در این مطلب بخوانید.

.بیوگرافی محمدرضا گلزار

نام: محمدرضا

نام خانوادگی: گلزار آذری

تاریخ تولد:1  فروردین 1356

محل تولد: تهران

تحصیلات: فارغ‌التحصیل لیسانس رشته مهندسی مکانیک سیالات از دانشگاه آزاد

پیشه: بازیگر سینما، تلویزیون، خواننده و آهنگساز

وضعیت تاهل: مجرد

محمد رضا گلزار

۲.زندگی شخصی محمدرضا گلزار

محمدرضا گلزار بازیگر، مجری، خواننده و آهنگساز کشورمان متولد 1 فروردین 1356 در تهران است. او در برنامه برنده باش نام کامل فامیلی خود را گلزار آذری ذکر کرد و عنوان نمود که با افتخار تُرک می باشد.

محمد رضا گلزار در خانواده ای 6 نفره به دنیا آمده، پدرش پرویز گلزار از مهندسین سرشناس تبریزی است، مادرش خانه‌دار و اهل تهران بوده و دارای دو برادر به نام های علیرضا و بردیا و یک خواهر به نام آتوسا است.

هیچ یک از خواهر و برادرهای محمدرضا گلزار تجربه بازیگری نداشته و علیرضا مهندس رشته عمران، بردیا مترجم زبان انگلیسی و آتوسا مترجم زبان آلمانی می باشد.

محمد رضا گلزار

.تحصیلات محمدرضا گلزار

محمد رضا گلزار زمان دبیرستان در رشته ریاضی تحصیل نمود و در سال سوم دبیرستان در کنکور شرکت نمود و در کنکور دانشگاه آزاد رتبه پنج آورد و در رشته مهندسی مکانیک واحد تهران جنوب قبول شد.

بیوگرافی محمد رضا گلزار، او سال آخر تغییر رشته داد و به رشته تجربی رفت تا دندانپزشک شود اما قبول نشد و به همان رشتهٔ مکانیک رفت و فارغ‌التحصیل رشته مهندسی مکانیک از دانشگاه آزاد اسلامی می باشد.

۴.ازدواج محمدرضا گلزار

علی رغم خبرهایی که در فضای مجازی درباره ازدواج محمدرضا گلزار به گوش می رسد خبر موثقی از ازدواج این بازیگر منتشر نشده و عکس هایی که به عنوان همسر محمدرضا گلزار پخش شده، فیک و غیر واقعی هستند.

۵.ورزش حرفه ای محمدرضا گلزار

محمدرضا گلزار به ورزش علاقه زیادی دارد، او ورزش والیبال را حرفه ای دنبال نمود و به عنوان بازیکن والیبال در پست لیبرو در تیم‌های استان تهران، پارس خودرو، شیشه و گاز و دیهیم حضور داشته‌است. او در لیگ برتر والیبال 1387 به عنوان مربی بدنساز تیم ارتعاشات صنعتی فعالیت می‌کرد. همچنین به طور حرفه ای ورزش اسکی را دنبال کرده و کارت مربیگری اسکی آلپاین را دارد.

محمد رضا گلزار

۶.محمدرضا گلزار در عرصه مدلینگ

محمدرضا گلزار با 179 سانتی‌متر قد، در عرصه مدلینگ هم حضور دارد و تاکنون با برندهای مختلفی همکاری داشته و تصاویرش بعنوان مدل بر روی بیلبوردهای تبلیغاتی رفته است.

۷.شغل های دیگر محمدرضا گلزار

محمدرضا گلزار هم مثل دیگر سلبریتی ها شغل دوم و سومی دارد که از مهمترین آنها میتوان به فعالیت در عرصه مدل و پوشاک ، موسیقی و مربی گری اسکی اشاره کرد. او همچنین در زمان دانشگاه درس معارف و دینی کنکور را تدریس می کرد.

۸.گلزار گرانترین بازیگر ایران

، محمدرضا گلزار یکی از بازیگران مرد ایرانی با بالاترین دستمزد شناخته می‌شود و گفتنی است که او جزو اولین بازیگران مرد ایرانیست که دستمزد بالایی برای بازی در فیلم گرفته است.

محمد رضا گلزار

۹.ورود محمدرضا گلزار به دنیای هنر

ورود گلزار به بازیگری اتفاقی بود، او که قبل از بازیگری نوازنده گروه آریان بود، به طور اتفاقی در خزر شهر در کافی شاپی، ایرج قادری کارگردان را دید و از او برای نخستین کنسرت گروه آریان دعوت کرد.

بیوگرافی محمد رضا گلزار، ایرج قادری نیز از او برای بازی در فیلم «نرگس و سام» دعوت کرد و اینگونه محمد رضا گلزار بعد از تست و… اولین تجربه بازیگری خود را کسب نمود.

۱۰.محمدرضا گلزار در تلویزیون

محمدرضا گلزار تاکنون نقشی در سریال های تلویزیونی ایفا نکرده اما مجری مسابقه تلویزیونی برنده باش بوده است و سریال نمایش خانگی ساخت ایران با نقش آفرینی او، چندین بار از تلویزیون پخش شده است.

گلزار به عنوان مهمان برنامه در برنامه مثلث شیشه ای و ماه عسل مقابل دوربین تلویزیون قرار گرفته است.

محمد رضا گلزار

۱۱.اوج شهرت محمدرضا گلزار

محمدرضا گلزار یکی از بازیگران پرکار سینمای ایران محسوب می شود، او پس از بازی در سام و نرگس و شام آخر دیده شد و با بازی در آثاری چون بوتیک، زهر عسل، گل یخ، سلام بمبئی، آتش‌بس، آینه بغل، رحمان 1400 و عاشقانه و… به اوج شهرت دست یافت.

۱۲.نوازندگی محمدرضا گلزار

این سوپراستار سینمای ایران، فعالیت موسیقی خود را به صورت خودآموز با گیتار و سپس پیانو شروع کرد، او بعد از دانشگاه و از سال 1377 به‌عنوان نوازنده عضو گروه آریان شد و در گروه آریان گیتار، ارگ و پرکاشن نواخت.، آقای بازیگر همچنین در زمینه موسیقی گروه دارکوب را با همایون نصیری و… راه‌اندازی کرد و سپس گروه رِزارrezzar؛ مخفف رضا گلزار را ثبت نمود.

محمد رضا گلزار

.خوانندگی محمدرضا گلزار

رضا گلزار علاوه بر دنیای سینما و بازیگری در وادی موسیقی نیز نام و نشانی دارد و در عرصه خوانندگی حضور داشته و تاکنون ترانه های زیادی با صدای او منتشر شده و چندین کنسرت برگزار کرده است. گلزار خواننده تیتراژ سریال گیسو و ساخت ایران 2 بوده است.

بیوگرافی محمد رضا گلزار، او قطعه روز برفی را به صورت مشترک با زنده یاد مرتضی پاشایی خوانده و آهنگ من دلم تنگ میشه را به این هنرمند فقید تقدیم نموده است.

۱۴.مجری گری محمدرضا گلزار

بیوگرافی محمد رضا گلزار، محمد گلزار تجربه اجرا را نیز در کارنامه هنری خود دارد، او در سال 97 مجری مسابقه تلویزیونی برنده باش شد و اولین تجربه اجرا را کسب نمود. آقای بازیگر همچنین اجرای مسابقه هفت خان را بر عهده داشته است که توسط پلتفرم نماوا در نمایش خانگی منتشر شد.

محمد رضا گلزار

.مهم ترین فیلم های محمد رضا گلزار

ما همه با هم هستیم:کمال تبریزی، 1397

رحمان 1400:منوچهر هادی، 1397

آینه بغل:منوچهر هادی،1396

سلام بمبئی:قربان محمدپور، 1395

خشکسالی و دروغ:پدرام علیزاده، 1394

مادر قلب اتمی:علی احمدزاده، 1393

دلم می خواد:بهمن فرمان آرا، 1392

بانویی از ماه(انیمیشن رئال):الهام قره خانی و امیرمهرتاش مهدوی، 1390

تو و من:محمد بانکی، 1390

محمد رضا گلزار

در امتداد شهر:علی عطشانی، 1389

1389 شیش و بش سینمایی بازیگر

دموکراسی تو روز روشن:علی عطشانی، 1388

دو خواهر:محمد بانکی، 1387

مثل آن شب(فیلم کوتاه):شهرام میرآب اقدم، 1387

مجنون لیلی:قاسم جعفری، 1386

توفیق اجباری:محمدحسین لطیفی، 1386

کلاغ پر:شهرام شاه حسینی، 1386

محمد رضا گلزار

تله:سیروس الوند، 1384

آتش بس:تهمینه میلانی، 1384

شام عروسی:ابراهیم وحیدزاده، 1384

گل یخ:کیومرث پوراحمد، 1383

بوتیک:حمید نعمت الله، 1382

سیزده گربه روی شیروانی:علی عبدالعلی زاده، 1382

کما:آرش معیریان، 1382

چشمان سیاه:ایرج قادری، 1381

زهر عسل:ابراهیم شیبانی، 1381

محمد رضا گلزار

 منبع :

کدخبر: 893528 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟