رونمایی جورجینا از تفریح عجیب و جدیدش در عربستان + عکس

جورجینا رودریگرز/جورجینا رودریگرز مدلینگ/جورجینا رودریگرز رونالدو/جورجینا رودریگرز اینستاگرام/جورجینا رودریگرز فشن

 پس از انتقال پر سر و صدای ستاره فوتبال جهان به لیگ عربستان، اغلب طرفداران رونالدو معتقد بودند که او در این کشور دوام نخواهد آورد.البته علت اصلی آنها برای این موضوع هم جورجینا و زندگی لاکچری و پر زرق و‌برق اش در اروپا بود.

اما حالا و با گذشت ماه ها این مدلینگ آرژانتینی با فعالیت هایی که در فضای مجازی انجام می دهد ثابت کرده که از زندگی در ریاض بسیار راضی است.

جورجیا

با این وجود هنوز نمی توان به قطعیت روی این موضوع نظر داد. چرا که در این مدت شایعات عجیب و گسترده ای پیرامون این زوج مشهور در عربستان به وجود آمده است.

در همین راستا حالا شریک زندگی ستاره النصر با انتشار یک استوری جالب در اینستاگرام اش از تفریح تازه اش در ریاض رونمایی کرده است.

جورجینای ۲۸ در این استوری و با نمایش پیامی به دنبال کنندگان اش نشان داده که در کنار فرزندان اش به سینما گردی مشغول است.

عاشقانه حیرت انگیز و آسمانی جورجینا برای رونالدو

 در هفته های اخیر زوج مشهور دنیای فوتبال به طرق مختلف به ماجرای شایعات جدایی شان واکنش نشاد داده و آن را تکذیب کردند.اما حالا کار به جایی رسیده که مادر کریستیانو رونالدو که همیشه رابطه او و جورجینا در سایه ای از ابهام قرار داشت هم نسبت به این قضایا ابراز نظر کرده است.

چرا که او چندی پیش در یک مراسمی به خبرنگاران گفته بود هر آنچه که درباره پسرش و مدل مشهور آرژانتینی نوشته شده دروغ بوده است.در همین ارتباط حالا نامزد فوق ستاره فوتبال جهان با انتشار یک تصویر جذاب و معنادار تلویحا به رونالدو ابراز علاقه کرده است.جورجینا در این استوری عاشقانه با انتشار تصویری از از آسمان و ابری که به شکل قلب است از هشتگ عشق استفاده کرده است.

منبع : وقت صبح

کدخبر: 893240 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟