این خانم مدل زیبا از 6 شوهرش 10 باز زایمان کرد ! / جذابترین مادر دنیا را ببینید

این زن که فای نام دارد با به اشتراک گذاشتن زندگی عجیب خود در تیک تاک به شهرت رسیده و هزاران فالوور دارد.

یکی از کاربران تیک تاک این زن را با نیک کانن مقایسه می کند که ۱۰ فرزند از ۶ همسر مختلف دارد و در حال حاضر منتظر یازدهمین فرزندش است. اما قضیه برعکس است. چند شوهری در هیچ فرهنگی توجیه نشده و امری غیر قابل توجیح است. به نظر می رسد افرادی مثل خانم فای از مشکلات روحی رنج می برند و برای دیده شدن دست به هر کاری می زنند.

این روزها به کرات شاهد چنین اخباری در شبکه های اجتماعی هستیم. این پلتفرم‌ها به افراد اجازه می‌دهند تا به صورت رایگان شهرت کسب کنند. اما وقتی هنر و تخصص خاصی وجود نداشته باشد، عده ای دست به چنین کارهایی می زنند.

این زن آمریکایی اغلب مجبور می شود از تصمیم خود برای بچه دار شدن از ۸ مرد مختلف در برابر ترول های آنلاین دفاع کند. برخی گفته اند که برای فرزندان او متاسفند، در حالی که برخی دیگر تعجب کرده اند که آیا او از چند بابای نوزادش برای تامین مالی استفاده می کند. خانم فای با به اشتراک گذاشتن ویدئویی از اسناد ادعایی دادگاه که نشان می دهد او فقط ۱۰ دلار درآمد دارد، به کاربران پاسخ داد.

وقتی کاربر دیگری از او پرسید که پدر فرزندانش را از کجا پیدا می کند، گفت: اگر یک بیلبورد خالی دیدم در آنجا آگهی می گذارم. او همچنین در یک ویدیوی تیک تاک گفت که می خواهد ۱۹ فرزند دیگر داشته باشد. در ماه آگوست، این زن در ویدیویی که بیش از ۲.۹ میلیون بازدید داشت، درباره تصمیم خود برای بچه دار شدن با مردان مختلف صحبت کرد!

منبع: فانیگما

کدخبر: 891810 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟