این عکس های عجیب همسر اکبرعبدی را ببینید + فیلم رقص زیبای آقای بازیگر
حجم ویدیو: 7.10M | مدت زمان ویدیو: 00:00:58

اکبر عبدی / بیوگرافی اکبر عبدی / عکس اکبر عبدی / اکبر عبدی بازیگر / همسر اکبر عبدی 

این عکس های عجیب همسر اکبر عبدی را ببینید ، همسر اکبر عبدی، یا همان خانم سوسن غیاثی، یکی از زنان مشهور و تحسین‌برانگیز در جامعه‌ی ایرانی است. این زن بسیاری از مردم را با عکس‌های خود به تعجب و شگفتی کشانده است. در این مطلب، با ناگفته‌های همسر اکبر عبدی آشنا می‌شویم و به عکس‌های عجیب او می‌نگریم.

بیوگرافی اکبر عبدی

اکبر عبدی، بازیگر مشهور سینما و تلویزیون ایران، در سال ۱۳۳۹ در محله نازی‌آباد تهران به دنیا آمد. پدر او اردبیلی و مادرش تهرانی بودند. او از سال ۱۳۵۸ با دریافت مدرک دیپلم با نمایش‌های آماتوری فعالیت هنری‌اش را آغاز کرد و سپس از سال ۱۳۶۰ به تلویزیون رفت و تاکنون به نقش‌آفرینی در موضوعات مختلفی پرداخته است.

اکبر عبدی با بازی در سریال بازم مدرسه ام دیر شد، خاطره سازی هایی را برای مخاطبانش ایجاد کرد که هنوز هم در یاد مردم است. در سال ۱۳۶۳ با فیلم جنجال بزرگ بازی در سینما را آغاز کرد و پس از آن در فیلم های مردی که موش شد، اجاره نشین ها، گراند سینما و ای ایران توانست قابلیت های خود را در ایفای نقش‌های کمدی ثابت کند. نوع چهره عبدی و بازی‌های او به قدری در زمینه‌ی کمدی منحصر به‌فرد بود که حتی در فیلم مادر در نقش معلول و در فیلم سفر جادویی در دو نقش میانسالی و کودکی اش ظاهر شد و توانست به محبوبیت خوبی در میان مخاطبین سینمایی دست پیدا کند، این امر حتی در فیلم های دلشدگان و آقای شانس هم مشهود بود.

از بازی‌های به‌یادماندنی او می‌توان به فیلم‌های هنرپیشه (محسن مخملباف) و آدم‌برفی (داود میرباقری) اشاره کرد. او نیمه اول دهه هشتاد را در سکوت سینمایی سپری کرد و تا حدودی از محبوبیت و شهرت او کاسته شد. بازی او در چند فیلم کمدی در اواخر دهه هفتاد هم خیلی مورد توجه واقع نشد و با وجود اینکه در سال ۱۳۸۰ و در جشنواره بیستم فیلم فجر برای بازی در فیلم نان و عشق و موتور هزار نامزد جایزه شد، اما با اینحال بسیاری معتقدند که او از دوران اوج خود، یعنی زمانی که از مشهور و پولسازترین بازیگران کشور بود، فاصله گرفته‌است.

اکبر عبدی اصالتاً اهل روستای آقاباقر اردبیل است؛ و در هشتم دی ماه ۱۳۹۴ کلید طلایی اردبیل به ایشان تقدیم شد. در تاریخ ۱۲ بهمن ۱۳۹۶ در آیین نکوداشت افتتاحیه جشنواره فجر مجددا از وی تقدیر شد.

اکبر عبدی

با توجه به بازی‌های کمدی و طنز اکبر عبدی، بسیاری از مخاطبان او را به خاطر این بازی‌ها می‌شناسند. بازیگری او در فیلم‌های مختلف، از جمله فیلم‌های کمدی و درام، همیشه مورد توجه بوده است. او با بازی در فیلم‌های مختلف، توانسته است محبوبیت خود را در میان مخاطبان سینمایی حفظ کند.

در نهایت، اکبر عبدی با بازی در فیلم‌های مختلف، توانسته است محبوبیت خود را در میان مخاطبان سینمایی حفظ کند. او با بازی در فیلم‌های کمدی و درام، همیشه مورد توجه بوده است و بازی‌هایش در سینما و تلویزیون همچنان در یاد مخاطبانش باقی خواهد ماند.

اکبر عبدی در دنیای هنر

اکبر عبدی پس از دریافت مدرک دیپلم، با نمایش های آماتوری فعالیت هنری خود را آغاز کرد. سپس در سال 1362 به تلویزیون رفت و در مجموعه محله بروبیا (داریوش مؤدبیان، 1363) و بازم مدرسه ام دیر شد (1365) خود را به عنوان بازیگری مستعد خلاق شناساند.

اکبر عبدی با جنجال بزرگ خود را به عنوان بازیگر نقش های کمیک شناساند. جنجال بزرگ 6 سال پس از تولید به نمایش عمومی درآمد و عبدی در آن فاصله در فیلم های مردی که موش شد، اجاره نشین ها، گراند سینما و ای ایران بازی کرد، که نقش او در همه این فیلم ها کمدی بود.

او بیشتر در نقش های کمدی بازی می کند و فیزیک بدنی خاص و صورت وی امکان گریم و ساختن چهره های گوناگون مانند نوجوانان و زنان را به وی می دهد.

اکبر عبدی

عبدی در اجاره نشین ها، ای ایران، مادر و دلشدگان (علی حاتمی) و هنرپیشه قابلیت های خود را در ایفای نقش های متنوع کمدی اثبات کرد. همین قابلیت موجب شد که عبدی در سفر جادویی هم نقش کودکی خود را ایفا کند و هم نقش میانسالی اش را، همینطور در آدم برفی در دو نقش مردانه و زنانه توانایی هایش را نشان داد.

اکبر عبدی در سال 1368 برای بازی در فیلم مادر ساخته علی حاتمی برنده سیمرغ بلورین نقش دوم مرد از هجدهمین جشنواره فیلم فجر شد. این فیلم، به عنوان یکی از مهمترین فیلم های سینمای ایران شناخته شده است و با بازیگری عبدی، به یکی از موفق ترین فیلم های تاریخ سینمای ایران تبدیل شده است.

این عکس های عجیب همسر اکبر عبدی را ببینید ، اکبر عبدی با بازی در فیلم های مختلف، توانسته است شهرت و محبوبیت خود را در دنیای هنر ایران بالا ببرد. او با نقش های کمدی خود، توانسته است قلوب مخاطبان را به خود جلب کند و بازیگری خود را به یکی از برجسته ترین بازیگران سینما و تلویزیون ایران تبدیل کند.

کدخبر: 889145 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟