عکس/ رونمایی هادی چوپان از ماشین سنگین جذاب و گران قیمت اش!

هادی چوپان / هادی چوپان قهرمان / هادی چوپان ورزش / هادی چوپان حرف های جنجالی / هادی چوپان خودرو

در ساعات گذشته نام هادی چوپان قهرمان شیرازی کشورمان بیشتر از همیشه در صدر اخبار و‌ رسانه های داخلی بوده است چراکه این قهرمان مشهور در شب گذشته طی مراسمی به عنوان برترین ورزشکار مرد ایران با رای مردم توسط صدا و سیما انتخاب شد.

البته نکته جالب توجه این مراسم برتری هادی چوپان به مهدی طارمی بود که توانست با پیشی گرفتن از این لژیونر مطرح عنوان بهترین ورزشکار را از آن خود کند.

در همین راستا حالا آقای مستر المپیا تصویر جالبی را در اینستاگرامش منتشر کرده که توجه دنبال کنندگان اش را جلب کرده است.

گرگ پارسی در یک استوری با رونمایی از ماشین فوق سنگین و لاکچری اش، با زبانی طنز این کامیون جذاب را برادر بزرگتر اش خطاب کرده است.

خودروی هادی چوپان

فیگور جنجالی هادی چوپان در پارکینگ خانه اش

هادی چوپان قهرمان پرافتخار کشور پس از کسب عنوان بی نظیر آقای مستر المپیا، روند فعالیت های اش در فضای مجازی دگرگون شده است حتی به نظر می رسد که او در ماه های اخیر با تعدد تصاویر و فیلم های متفاوت اش در صفحه شخصی اش به یک ورزشکار بلاگر بدل شده است.

البته نکته عجیب ماجرا آنجاست که گرگ پارسی در این روزها در هر مکان و شرایطی در حال فیگور گرفتن و رونمایی از آمادگی جسمانی بدن اش است. در همین‌ رابطه این قهرمان شیرازی در تازه ترین فعالیت اش ویدئویی را در اینستاگرام اش منتشر کرده که بازخورد متفاوتی از سوی کاربران داشته است.

منبع: وقت صبح

کدخبر: 886658 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟