طرد شدن دختر داریوش فرهنگ توسط پدرش ! + عکس زننده دخترش در سوئد !

داریوش فرهنگ / بیوگرافی داریوش فرهنگ / عکس داریوش فرهنگ / داریوش فرهنگ بازیگر / همسر داریوش فرهنگ

داریوش فرهنگ (بازیگر و کارگردان) در گفتگوی اخیر خود با اشاره به همسر اولش «سوسن تسلیمی» گفت: سوسن به درد ازدواج نمی خورد، یکدفعه ازدواج کردیم. او سپس در مقابل سوال مجری در مورد سن تولد دخترش «توکا» با مِن و مِن می گوید: از دل برود هر آنکه از دیده برفت. ازدواج ما خیلی اتفاقی بود، نه عشق رو فهمیدیم و نه ازدواج رو! سوسن به درد ازدواج نمی خورد و منم به درد ازدواج نمی خوردم، یه دفعه گفتیم باهم دیگه ازدواج کنیم. حتی این اواخر که همدیگر رو دیدم، بازم سوسن می گفت هنوزم همینطوره، هنوزم من به درد ازدواج نمی خورم !

داریوش فرهنگ

دقیقا سن تولد دخترم رو نمی دونم! یادم نیست کی به دنیا آمده است! قدیمی ها یه چیزی می گفتن؛ از دل برود هر آنکه از دیده برفت. چون فاصله زیاد افتاده، آدم کم کم فراموش می کند، حتی سن و سال و تولد بچشو و اونم همینطور، فکر میکنم دیگر اطلاعاتی از این دست از من ندارد.

داریوش فرهنگ با سوسن تسلیمی بازیگر نام آشنا در همان سال های اولیه در گروه تئاتر آشنا شدند و ازدواج کردند و صاحب دختری بنام توکا نیز شدند. بعد از سال ها زندگی بدلیل تصمیم به مهاجرت خانوم تسلیمی در سال 1366 از یکدیگر جدا شدند.

توکا که بعد از جدایی پدر و مادرش، در سال 1364 به همراه مادر به سوئد رفت با فرهنگ این کشور بزرگ شد و در زمینه گرافیک و موسیقی های رپ فعالیت می کند. آقای فرهنگ برای بار دوم در سال 1375 با نازیتا اربابیان ازدواج کرد که ثمره این این زندگی یک فرزند پسر بنام «مانی» می باشد.

داریوش فرهنگ

منبع:فوتوکده

کدخبر: 885408 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟