چهره های واقعی و سرنوشت  بازیگران جومونگ بعد  ۱۵ سال /  کدام زیباتر شده اند !

سریال افسانه جومونگ یا با نام اصلی Jumong سریال تلویزیونی کره ای به کارگردانی لی جو هاوان که از داستان های تاریخی جوجونگ برگرفته شده است. این سریال در سال ۲۰۰۶ تا ۲۰۰۷ در ژانر تاریخی-اکشن و رمانتیک از شبکه ام بی سی کره پخش شد که موضوع آن حول زندگی جومونگ، بنیانگذار دودمان گوگوریو است.

در ابتدا بنا بود مجموعه در ۷۰ قسمت پخش شود که با استقبال مردم، ام‌بی‌سی آن را به ۸۱ قسمت افزایش داد. در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا تغییر چهره و سرنوشت بازیگران افسانه جومونگ بعد از ۱۵ سال را با هم ببینیم.

سونگ جی هیو (بانو سویا)

سونگ جی هیو (بانو سویا)

سونگ جی هیو (به کره ای 성지효 متولد ۱۵ اوت ۱۹۸۱ میلادی) مدل ، مجری و بازیگر کره‌ای است.

او در سال ۲۰۰۶ با نقش رقاصه مین هیورین در سریال روزگار شاهزاده مطرح شد؛ و با نقش قابل توجه خود در سریال افسانه جومونگ به نام بانو یی سویا همسر امپراتور جومونگ و مادر شاهزاده یوری در خیلی از کشورهای جهان از جمله ایران به شهرت رسید. او یکی از محبوبترین بازیگران زن کره‌ای در هنگ کنگ و سنگاپور است.

هان های جین (سوسانو)

هان های جین (سوسانو)

هان های جین (Han Hye Jin) زاده ۲۷ اکتبر ۱۹۸۱ بازیگر اهل کره جنوبی است.

وی نقش بانو سوسانو در مجموعه تلویزیونی جومونگ را ایفا کرده‌است. وی همسر کی سونگ یونگ بازیکن فوتبال و کاپیتان تیم ملی فوتبال کره جنوبی است.

جون کوانگ ریول (امپراتور گوموا)

جون کوانگ ریول (امپراتور گوموا)

جون کوانگ ریول (به کره‌ای:전광렬 به انگلیسی: Jun Kwang-ryul) (زاده ۱۱ فوریه ۱۹۶۰ در سئول) بازیگر در کره جنوبی است.

او به دلیل بازی در نقش امپراتور گوموا در مجموعه تلویزیونی افسانه جومونگ و در نقش پارک تسو در افسانه اوک نیو شناخته شد.

وون کی جون (شاهزاده یونگ پو)

وون کی جون (شاهزاده یونگ پو)

وون کی جون ( به لاتین won ki joon) متولد ۱۳ بهمن ۱۳۵۲ شمسی؛ بازیگر موفق اهل کره جنوبی است که اکثر ما او را با نقش یونگ پو در سریال پرطرفدار جومونگ به خاطر می آوریم.

لی کای این (موپالمو)

لی کای این (موپالمو)

لی که-این (کره‌ای: 이계인؛ زادهٔ ۱۶ مه ۱۹۵۲) بازیگر اهل کره جنوبی است. از نقش‌های قابل توجه او در درام‌های کره‌ای می‌توان به خاطرات کشور (۱۹۸۰–۲۰۰۲) و افسانه جومونگ در نقش مو پال-مو (۲۰۰۶–۲۰۰۷) اشاره کرد

کیون می ری (ملکه ون هو)

کیون می ری (ملکه ون هو)

کیون می ری (به کره‌ای:견미리 به انگلیسی: Kyeon Mi-ri) (زاده ۲۷ ژانویه ۱۹۶۵ - سئول[۱][۲][۳][۴]) بازیگر و خواننده اهل کره جنوبی است. او به دلیل بازی در نقش ملکه ون هو در مجموعه تلویزیونی افسانه جومونگ شناخته شد.

همچنین به خاطر نقش خود در سریال جواهری در قصر در نقش ضد قهرمان اصلی فیلم بانو چویی معروف است و در سریال ایسان در نقش بانوهای گیونگ (مادر ایسان) ظاهر شد.

سونگ ایل گوک (شاهزاده جومونگ)

سونگ ایل گوک (شاهزاده جومونگ)

سونگ ایل گوک ( Song Il-gook) زادهٔ ۱ اکتبر ۱۹۷۱ در سئول، بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر اهل کره جنوبی است.

بازی در سریال تلویزیونی افسانه جومونگ در نقش جومونگ و سریال سرزمین بادها در نقش موهیول و در نقش یوم جانگ در سریال امپراتور دریا از مهم‌ترین نقش‌های او هستند که باعث محبوبیت وی در آسیا شرقی و خاورمیانه شده‌است.

کیم سونگ سو (شاهزاده تسو)

کیم سونگ سو (شاهزاده تسو)

کیم سونگ سو ( Kim Seung-soo) زاده ۲۵ جولای ۱۹۷۱ در سئول پایتخت کره جنوبی است.

وی بازیگر نقش شاهزاده تسو در سریال افسانه جومونگ است که محبوب ترین نقش آفرینی وی به شمار می آید که باعث شناخته شدن وی در بسیاری از کشورهای آسیایی از جمله ایران شد.

 

کدخبر: 884230 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟