پوشش باورنکردنی الهه حصاری و الناز حبیبی! /  این تیپ 2 خانم بازیگر ا ندیده اید !

تصویری که در زیر میبینید فیلم سینمایی فسیل است که الناز حبیبی و الهه حصاری با این استایل در آن بازی کرده است. استایل این دو مورد توجه مخاطبین قرار گرفته است.

استایل دهه شصتی الهه حصاری و الناز حبیبی مخاطبینش را سر ذوق آورد

فسیل فیلمی به کارگردانی کریم امینی، نویسندگی حمزه صالحی و تهیه‌کنندگی سید ابراهیم عامریان محصول سال ۱۳۹۹ است. این فیلم، روایت سه خواننده د‌ر دهه ۵۰ می‌باشد که در گذر زمان و پس‌از انقلاب هرکدام از این سه نفر دچار تغییراتی می‌شوند.

الناز حبیبی (زاده ۲۱ مرداد ۱۳۶۷) بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون است. وی دانش‌آموخته رشتهٔ تدوین است.

استایل دهه شصتی الهه حصاری و الناز حبیبی مخاطبینش را سر ذوق آورد

الناز حبیبی اصالتاً همدانی می‌باشد. کار هنری را در کودکی و با بازی در تئاتر آغاز کرد. از سال ۱۳۷۶ همکاری با کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان را آغاز کرد. او تاکنون در چند مجموعه تلویزیونی و فیلم سینمایی بازی کرده‌است. پس از آن که سعید سلطانی برای ۳ فیلم خود او را برگزید به‌طور جدی‌تر این حرفه را دنبال کرد. الناز حبیبی تاکنون در ۳ فیلم کیانوش عیاری نیز جلوی دوربین رفته‌است.

الهه حصاری (زادهٔ ۱۸ مرداد ۱۳۶۹ در تهران) بازیگر سینما و تلویزیون اهل ایران است. الهه حصاری در سال ۱۳۶۹ در تهران به دنیا آمد. او دانش‌آموختهٔ کارشناسی رشتهٔ زبان و ادبیات انگلیسی و کاردانی رشتهٔ تربیت بدنی است. حصاری در دورهٔ دبیرستان در گروه‌های تئاتر دبیرستان شرکت داشته و بعدها دورهٔ کلاس‌های بازیگری مؤسسهٔ فرهنگی هنری «چهره‌های ماندگار» را با کسب رتبهٔ ممتاز پشت‌سر گذاشت. علاقه‌اش به بازیگری، او را به کلاس‌های بازیگری کشاند. آشنایی حصاری با ابراهیم وحیدزاده، کارگردان، خیلی زود او را واردِ بازیگری حرفه‌ای در سینما کرد و در اولین فیلمش به نام تاکسی نارنجی در سال ۱۳۸۷ جلوی دوربین این کارگردان رفت. در همان سال در فیلم نطفهٔ شوم به کارگردانی کریم آتشی نیز ایفای نقش کرد.

استایل دهه شصتی الهه حصاری و الناز حبیبی مخاطبینش را سر ذوق آورد

 

کدخبر: 883704 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟