گریه نازنین بیاتی در برنامه معروف / این فیلم ترند فضای مجازی شد!
حجم ویدیو: 16.34M | مدت زمان ویدیو: 00:01:43

پس از اینکه در قسمت چهارم برنامه مهمونی ، نازنین بیاتی مهمان ایرج طهماسب بود، اشک های نازنین بیاتی در برنامه مهمونی بازخوردهای متنوعی را همراه داشت.

به تازگی، ویدیوی گریه نازنین بیاتی در مهمونی با عنوان نازنین بیاتی و گریه در مهمونی در فضای مجازی منتشر شده که حواشی زیادی را داشته است. در ویدئویی که از اشک ریختن نازنین بیاتی در کنار طهماسب در قسمت چهارم این برنامه اتفاق می‌افتد.

نازنین بیاتی، پس از حضورش در قسمت جدید برنامه مهمونی، در یک پارت از این برنامه، عروسکی را می‌گیرد که تداعی کننده‌ی خاطرات کودکی‌اش است و پس از آن با گفتن جملاتی احساسی، بغض می‌کند.

او درباره‌ی آن عروسک می‌گوید:

    من همیشه یک عروسک داشتم که در بچگی برایش لباس می‌دوختم و همیشه خوشحال بودم، اما الان خیلی وقت است که چیزی مانند عروسک خوشحالم نمی‌کند و چقدر بد است که انسان‌ها، چیزهایی را که قبلاً آن‌ها را خوشحال می‌کرده، زود فراموش می‌کنند؛ و الان قسمت ناراحت کننده برای من آنجاست که یادم نمی‌آید عروسک را کی گم کردم!

ایرج طهماسب، با ساخت و پخش مهمونی ۲ برای نوروز ۱۴۰۲ بازگشته است. برنامه‌ی مهمونی 2، در ابتدای کار خود، با حواشی در فضای مجازی روبرو شد اما به هر ترتیب، امسال مهمان‌های جدیدی به این برنامه آمدند که در کنار عروسک‌ها و مجری محبوب این برنامه لحظات بسیار خوبی را رقم زدند.

یکی از مهمان‌های این برنامه، نازنین بیاتی بازیگر سریال مانکن و فیلم های سینمایی همچون سگ بند و شاددروان بود که حضورش به شدت مورد توجه قرار گرفت.

کدخبر: 882701 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟